Ser ljuset i tunneln eller!?

(null)

(null)

För en stund sen så bytte jag plåster på min skada. De andra satt inte jättebra längre & de kändes typ kladdigt eller något. Hoppas bara att detta är sista gången jag behövde byta. Har bara 3 plåster kvar i fall att jag måste byta en gång till. Men de tror jag inte.

Imorgon är sista gången som jag behöver ha stygnen på mig, vilket känns så otroligt skönt. Vet dock inte hur det kommer att kännas när jag väl ska ta av dem på torsdag. Allt jag vet är att jag ska ringa min vårdcentral om en tid & bästa är att ringa när dem öppnar kl 8, så att man får en så snabb tid som möjligt. När jag väl är där för att ta bort stygnen så ska jag be dem hjälpa mig att ta bilder. Har dock inga när själva skadan hände. Men dessa bilder blir ju bättre än ingenting.

Jag ska även imorgon prata med min chef imorgon. Hon ska slå mig en signal när hon har tid & sen ska jag dessutom in en sväng på jobbet efter att jag tagit bort stygnen för att typ visa att jag lever, men även prata lite mer om hur jag mår osv. Var ju som sagt en rejäl chock jag hamnade i. Visserligen borde jag ha sjukat mig till jobbet igår. Men jag får se vad min chef säger när jag pratat med henne osv om allt.

Nu resten av kvällen ska jag inte göra allt mycket. Det blir att gå en liten kvällsrunda med Nisse nu & sen blir det att ta de lugnt resten av kvällen, om jag inte träffar Gustav ikväll igen. Har träffat honom varje kväll sen i lördags tror jag. Men han har varit så schyst o hjälpt mig med lite grejer nu när jag mått lite dåligt & de har varit guldvärt! 

Så nu ska jag bara borsta tänderna, känner mig lite ofräsch & sen blir det en promenad med Nisse. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll på er, kram :)

Kommentera här: