Klippning! 💇‍

(null)
 
IgĂ„r var jag hos frisören med min mamma innan jobbet. BĂ„da klippte sig & pĂ„ mig sĂ„ blev det ingen jĂ€tteförĂ€ndring precis. Men det var iaf skönt att fĂ„ bort det slitna som jag haft lĂ€nge. Har nĂ€mligen inte klippt mig pĂ„ över ett Ă„r, sĂ„ det var skönt att Ă€ntligen fĂ„tt gjort det nu 😊
 
Annars igĂ„r sĂ„ jobbade jag mitt första pass efter 4v semester & det kĂ€ndes faktiskt bra. Det var ett kvĂ€llspass & det kĂ€ndes bra. Vissa kunder (stammisar) var glad av att se mig igen. Trevligt nĂ€r man blir uppskattad av sina kunder, vĂ€rmer i hjĂ€rtat đŸ˜Šâ€
 
Efter jobbet sĂ„ pratade jag lite med min kollega jag jobbade med. Vi har liksom inte sĂ€tts pĂ„ 4v, sĂ„ vi hade lite o prata om typ. Det var iaf trevligt 😊 Satt & vĂ€ntade med henne tills hennes buss kom o dĂ€refter sĂ„ gick jag hem. Hann inte cykla till jobbet pga att det blev tajt med tid efter frisören + att vi Ă„t pĂ„ Mcdonalds efterĂ„t. Vi gjorde det sĂ„ att jag inte skulle gĂ„ o va hungrig pĂ„ jobbet under kvĂ€llen.
 
NĂ€sta gĂ„ng jag jobbar nu Ă€r pĂ„ torsdag. Ett kort pass faktiskt & sen pĂ„ fredag blir det ett lĂ„ngt pass, men det ska bli trevligt samt roligt. Min chef skulle ta ut lite ledighet, sĂ„ hon ville gĂ„ redan pĂ„ förmiddagen. SĂ„ det Ă€r klart att man stĂ€ller upp för sina kollegor 😊
 
Imorgon Ă€r jag ledig igen, precis som jag har varit idag & idag har jag inte gjort sĂ„dĂ€r jĂ€ttemycket precis. Jag har kollat pĂ„ en serie som heter Sjukan, en gammal serie frĂ„n 95/96. SĂ„ ja den Ă€r rĂ€tt gammal, men rolig 😄 Jag har Ă€ven pratat med en vĂ€n ocksĂ„, trevligt. Hon skulle eventuellt ringa mig runt nio tiden igen nĂ€r hon Ă€r pĂ„vĂ€g hem frĂ„n en kompis. DĂ€refter blir det nog at lĂ€gga sig, beroende pĂ„ hur lĂ€nge vi pratas vid, om hon un ringer. Men det gör hon sĂ€kert 😊
 
Annars hĂ€nder inte allt för mycket i mitt liv. Har kĂ€nt mig trött idag, men jag har ju varit van att vara ledig nu i 4v & att bli inkastad pĂ„ jobb direkt dagen efter Ă€r man inte riktigt van vid. SĂ„ idag har jag inprincip tagit det lugnt hela dagen, vilket har varit vĂ€ldigt skönt 👌 Men imorgon ska jag en svĂ€ng till mina förĂ€ldrar, jag mĂ„ste hĂ€mta min cykel sĂ„ att jag kan börja ta mig till jobbet igen utan att behöva gĂ„ hela tiden. En rask promenad till jobbet tar runt 30 minuter & att cykla tar runt 8-10 min o dĂ„ tar jag ju hellre cykeln till jobbet Ă€n att gĂ„. Fast ibland blir jag ju illa tvungen att gĂ„, men det hĂ€nder ju inte sĂ„dĂ€r jĂ€tteofta precis. Blir sĂ€kert att jag fikar hos mamma o pappa eller att jag rent av Ă€ter middag. Det beror helt enkelt pĂ„ vad dem har tĂ€nkt sig att Ă€ta. Annars kanske jag fĂ„r bestĂ€mma, gött! 😊
 
PĂ„ fronten angĂ„ende G sĂ„ tycker jag att det gĂ„r bra, om det Ă€r nĂ„gon som undrar. Just nu sĂ„ Ă€r han Ă€r VĂ€xjö & har nollning  denna veckan. Han ska ju eventuellt börja en ny utbildning till byggnadsingenjör. Men han Ă€r inte riktigt sĂ€ker pĂ„ om det Ă€r de han verkligen vill, utan han kommer att testa 2v vilket jag tycker Ă€r för lite att testa pĂ„. Men han har "bara" fixat boende/sovplats dessa 2 första veckorna & sen tror jag att han kommer se om han kommer att gilla det eller inte. SĂ„ man kan sĂ€ga att det Ă€r dĂ€r vi stĂ„r typ. Liksom han Ă€r i VĂ€xjö & jag Ă€r hĂ€r i SkĂ„ne o dessa 2v lĂ€r vi ju inte trĂ€ffas nĂ„gonting alls + att vi har inte riktigt pratat om vad vi stĂ„r osv. Men jag tyckte iaf att det var fett jobbigt att sĂ€ga hejdĂ„ i söndags morse nĂ€r han skulle gĂ„. Äsch jag vĂ€njer nog mig vid att vi inte kommer ses sĂ„dĂ€r jĂ€tteofta nu framöver, men just nu i början sĂ„ Ă€r det faktiskt en aning jobbigt. SĂ„ jag hoppas att det blir bĂ€ttre lite lĂ€ngre fram.
 
NĂ€ nu sĂ„ tĂ€nkte jag klĂ€ pĂ„ mig lite grann, har faktiskt tagit mig en dusch, vilket var vĂ€ldigt skönt. KĂ€nde igĂ„r att mitt hĂ„r var lite fett, men inte sĂ„ fett tydligen sĂ„ att min frisör behövde tvĂ€tta det. SĂ„ idag var det behövligt att tvĂ€tta hĂ„rt o sĂ„. Blir nog att kolla vidare pĂ„ Sjukan eller sĂ„ ser jag om jag hittar nĂ„got pĂ„ Netflix istĂ€llet. FĂ„r se vad jag hittar helt enkelt. Men ja ni fĂ„r ha en fortsatt trevlig kvĂ€ll sĂ„ hörs vi snart igen. Kram pĂ„ er! 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

Borde inte du och G prata om vad ni stÄr mot varandra. Vad ni vill med ert förhÄllande. Det kÀnns ju som du Àr kÀr i han.

Svar: För det första sÄ har vi inte ett förhÄllande & för det andra sÄ har han varit ganska sÄ tydlig mot mig om vad han vill med vÄra trÀffar osv. Ja det kan tyckas att jag Àr kÀr i honom, men det vet jag inte om jag Àr. Utan de jag vet Àr att jag tycker vÀldigt vÀldigt mycket om honom. Han Àr snÀll, glad, positiv, omtÀnksam, energirik, rolig & en vÀldigt fin person jag verkligen tycker om. Men vi bÄda Àr pÄ det klara med att vi inte trÀffar nÄgon annan Àn vi sjÀlva, alltsÄ ingen av oss har trÀffat nÄgon annan under dessa 2 Är & ja vi har pratat ut om de skulle varit sÄ om vi trÀffat nÄgon annan som fÄtt kÀnslor för en. Men den sexuella biten har vi bara Àgnat till varandra dessa 2 Är. Men vad framtiden har att sÀga, det vet jag inte. Det kan hÀnda mycket & lite dÀr till. Vi fÄr se..
Lina Sandell

2 Anonym:

FörstÄr du inte att du bara Àr ett ligg - Knullkompis för Gustav? Hah.

Svar: Hur kan du vara sÄ sÀker pÄ det? KÀnner du honom? Du har ingen aning om vad vi har gÄtt igenom ihop osv. SÄ hÀv inte ur dig nÄgot som du inte har nÄgon aning om, tack!
Lina Sandell

Kommentera hÀr: