Börja jobba igen!

(null)
En bild ur mitt arkiv!

Idag börjar jag äntligen att jobba igen. Ska bli skönt faktiskt, dock är det bara halvdag för att en annan kollega ska jobba halvtid denna veckan & sen vara sjukskriven andra halvan, så jag & en annan kollega har fått dela på hennes resterande tid denna veckan. Så idag blir det ett litet kvällspass. Kommer nog kännas bra, lär nog bli kassan 😊👍🏻

Annars idag händer inte så jättemycket. Ska iväg vid halv ett med mamma för att vi ska klippa oss. Var över ett år sen som jag klippte mig, så det ska faktiskt bli skönt att få bort de slitna. Blir lite tajt med tid när jag väl blir färdig. I värsta fall så får någon av mina föräldrar skjutsa mig tlll jobbet & att jag sen får gå hem när jag jobbat färdigt. 

Imorgon & på onsdag är ända dagarna den här veckan som jag är ledig. Men från början skulle jag inte börjat jobba fören på lördag. Sen så hörde mon chef av sig o behövde min hjälp & då ställer man självklart upp. 

Var iaf skönt att sova ut idag. Vaknade nu runt halv elva. Har iofs vaknat till sen någon 1-2 innan jag gick upp. Antar att jag behövde sova. Så nu innan mamma kommer & hämtar mig, så tänkte jag äta något, packa min väska med saker jag behöver till jobbet & äta frukost eller något för att inte vara vrålhungrig sen på jobbet. 

Imorgon ska jag se till att få städat lite o sånt, att jag aldrig kan få bli färdig. Men jag är inte en sån typ som tar allting på en gång, liksom det blir för mycket. Så jag tar lite i taget. Det känns bättre än att ta allt på en gång. Men risken är ju då att det tar längre tid att få de städat,men det får jag helt enkelt ta.

Nä nu ska jag klä på mig lite smått & sen bre några mackor.  Är rätt så trött, men det ordnar nog upp sig sen hehe. Men ja ni får ha en bra dag så hörs vi snart igen. Kram på er! 😊 

Kommentera här: