170925 - Ledig i 2 dagar! 👌🏻

Så oroligt skönt att få ha varit ledig idag, är även ledig imorgon också. Behöver verkligen dessa lediga dagar efter en lång, men kanon bra helg på jobb. Sov faktiskt till tio i elva idag, så skönt! 


Annars idag har jag inte gjort så mycket. Kollat lite på Rederiet & varit ute lite. Cycklade förbi jobbet för att lämna igen en kollegas nycklar & samtidigt så passade jag på att handla lite grann, bl.a. Metallburken (bild ovan). Vet dock inte än vad jag ska ha i den, kanske pengar, godis eller något annat. Får se vad det blir, den kommer iaf att stå på mitt skrivbord.

Imorgon så är tanken att jag ska städa lite, vilket jag tycker är väldigt tråkigt. Men ja det måste göras ändå. La upp i en grupp på fb om råd vad man kan göra samtidigt som man städar & några sa att man kan lyssna på olika poddar. Så ja det ska jag testa på imorgon & hoppas att det ska hjälpa mig.

Snart är Biggest loser VIP slut & sen är det PH. När det är slut blir det nog något Avsnitt av Rederiet innan läggdags. 

Så ja ni får ha en fortsatt trevlig kväll. Kram på er 😊

Kommentera här: