170619 - Snart midsommar! 🌾

Lina Link Sandells foto.
Köpte nya snygga hörlurar frÄn Happy plugs igÄr pÄ Clas Ohlson :) Super fina!
 
IgÄr sÄ umgicks jag lite grann med bÀsta vÀn pÄ eftermiddagen. Vi hade först smoothie fika pÄ Coffee Factory pÄ Mobilia & dÀrefter sÄ shoppade vi lite. De jag var i behov av mest var nya hörlurar & kirugisk tejp för mitt skÀr sÄr som jag lyckades fÄ hÀr om dagen. De ser rÀtt sÄ okej ut nu, men jag har tejp pÄ sÄ lÀnge det behövs sÄ att inte smuts kan komma in o sÄ.
 
Jag har nu varit ledig sen i lördags & det har varit sÄ sÄ skönt. Egentligen sÄ skulle jag hoppat in pÄ jobbet igÄr om jag inte skulle trÀffat min bÀsta vÀn. Dem hade lite kris.. Hon som skulle vara rastavbytare, hon hade inte kommit till sitt pass varken i lördags eller igÄr. Jag hoppas verkligen att dem hittade nÄgon till igÄr & Àven lördagen sÄklart. Uppenbarligen sÄ gjorde dem vÀl det eftersom dem inte ringde mig dÄ.
 
Men idag sÄ Àr tanken att jag ska fortsÀtta att stÀda mitt hem. Det Àr inte sÄ vÀrst överdrivet mycket kvar. Men jag kÀnner att jag mÄste göra det typ nu idag, för sen sÄ jobbar jag tis-lör. Japp jag jobbar pÄ midsommar, ingeting nytt dÀr inte. Har ÀndÄ inga speciella planer pÄ vad jag ska göra efterÄt, sÄ ja det Àr lika bra att jobba. G ska tydligen pÄ nÄgon fest & eftersom vi inte Àr tillsammans sÄ kommer jag inte följa med eller ja iofs sÄ hade vÀl jag kunnat göra det, men jag tror nog inte han Àr sÄ road av att ha med mig. SÄ ja mina midsommarplaner blir vÀl att jag sitter hemma o tar de lugnt, kollar nÄgon film eller sÄ. Kanske inte sÄdÀr jÀttekul precis. Men ja vad ska man göra nÀr ingen frÄgar mig, iofs hade jag kunnat frÄga nÄgon, men jag Àr sÄ trött pÄ att de alltid Àr jag som mÄste styra upp nÄgot eller sÄ & dÄ har det blivit som de har blivit att ingen frÄgar mig om att hitta pÄ nÄgot, fast jag överlever. SÄ ja nu vet ni vad jag ska göra pÄ midsommar, jobba & typ ha de lite smÄtt trÄkigt efterÄt..
 
AngÄende att jag verkligen mÄste stÀda Àr ju sÄklart 1. för att jag vill ha ett snyggt hem 2. Man mÄr sÄ mycket bÀttre med ett stÀdat hem & 3. Jag har sagt till G att jag har en överrasking till honom & det Àr att mitt hem Àr stÀdat & fint. SÄ ja jag mÄste ju hÄlla de jag har lovat, trots att han inte vet vad överraskingen Àr. SÄ ja jag hoppas att han blir glad. Men som sagt sÄ gör jag det mest för min egna skull. 
 
Annars sÄ har jag Äkt pÄ en förkylning, inte sÄdÀr jÀttekul precis. Började igÄr & jag var ute större delen av dagen igÄr. SÄ jag hoppas verkligen inte att jag av nÄgon konstig anledning börjat fÄ pollen. Inte kul om det Àr sÄ. Men just nu sÄ tror jag att det Àr en helt vanlig förkylning.
 
NÀ nu sÄ ska jag sÀtta fart med att röja upp lite i allrummet & dÀrefter blir det nog lite frukost. SÄ ja ni fÄr ha en fin mÄndag sÄ hörs vi snart igen. Kram pÄ er :)

Kommentarer:

1 Sofie:

Vem Àr G? Mer info tack Àn bara att han ör killen du trÀffar! Vad heter han?

Svar: Ni fÄr hÄlla er till tÄls, lika mycket som nÀr ni fick göra det nÀr jag trÀffade O, alltsÄ Oskar. SÄ ja hÄll er till tÄls.
Lina Sandell

Kommentera hÀr: