Shopping från adlibris.com :)

 
I onsdags så beställde jag lite saker från Adlibris.com, 10 böcker, 3 målnarböcker, 2 kokböcker, 1 penset från Staedtler & 2 penset från Stabilo. Så ja 18 artiklar totalt, lite carzy I know..
 
Jag vet också att jag har miljoner med färgpennor, men hallå jag kan inte riktigt få nog av dem, så enkelt är det. Men ja nu får ja typ sluta & köpa en massa färgpennor, men denna gången blev det lite tjockare spets på dem eller ja 2 av penseten har det. Tror att det är 1mm, inte helt säkert. Men tjockare är dem. Har ett paket från Stabilo i tjockare spets, mycket bra på stora ytor. Såklart blev det fler i min samling, alltid bra att ha :)
 
Just nu är jag inne i en period där jag älskar att köpa målarböcker för vuxna, det är så så avkopplande. Blev visst 3 stycken denna gången hehe. Men ja är man besatt så är man. Det gör mig iaf väldigt lugn (y)
 
Sen kunde jag inte låta bli att köpa några böcker. Köpte alla böcker jag hade kvar till Läckbergs bokserie om Fjällbacka. Sen blev det 2 & 3 boken i serien The selection, en populär bokserie på engelska som nu finns på svenska, dock inte alla, men ja det kommer nog. Blev även boken Livet efter dig, finns även som film. Men jag vill typläsa boken innan jag ser filmen, likadant med Förr eller senare exploderar jag.
 
Sist men inte minst så blev det två Vego kokböcker, inte för att jag ska bli Vegan eller något sånt. Jag vill bara få lite inspo till mat & att äta lite Veganskt ibland skadar ju inte. Men jag tror nog inte att jag skulle klara av att äta Veganskt eller ändra min livsstil till att vara Vegan. Det låter så komplicerat, men att äta lite Vego ibland skadar inte. Så ja jag hoppas att jag hittar några goda recept i dem :)
 
Jag hoppas att jag får paketet i början av nästa vecka. Trodde att jag skulle få det idag, men ja det är väl bara att hoppas att det kommer någon gång nästa vecka. Är så spänd på paketet :D

Kommentera här: