160630 - Snart dag & jobba!

Min senaste bild från instagram @liinaasandii. Målarböcker för vuxna, fynd på jobbet denna veckan :)
 
Om en stund så ska jag göra mig i ordning för att jobba. Blev några timmar extra idag. Fem timmar mer för att vara exakt. Min chef smsa mig i gårkväll vid tjugo i sex om jag kunde börja elva istället för fyra o visst kunde jag det. Så ja idag blir det heldag istället, inte illa de. Imorgon hoppas jag på att få vara ledig. Sen så jobbar jag både lördag & söndag. Antagligen så är en kollega fortfarande sjuk så det är därför jag får börja elva & att min chef tar hennes morgonpass. 
 
Min pappa ska hämta mig runt halv elva - kvart i elva & det är pga att min cykel blev trasig i tisdags. Bakhjulet blev det punka på. Först trodde pappa att  de var ventilen som krånglade. Men så när han byte ventil så blev det ingen skillnad. Så ja det är nog punka på däcket, för de hjälpte inte att pumpa de heller. Det sluta med att pappa får lämna in den till en cykelreparatör. Han får även hämta den också eftersom jag jobbar hela dagen. Fast de är schysst av honom att hämta mig för att köra mig till jobbet sen. 
 
Efter jobbet blir det kanske att åka till O, beror lite på eftersom han ska åka bort över helgen så kanske han måste åka tidigt imorgon. Så jag får se under dagen helt enkelt om vi ska ses eller inte. Annars så träffas vi bara någon annan dag när det finns mer tid att träffas på. 
 
Nästa vecka så har jag två pass inbokade & det är ett kvällspass på tisdagen och ett tre timmars pass på söndagen. Känns som att jag jobbar varje helg nu även om det bara är tre timmars pass. Men det är ju bättre än inga pass alls. 
 
Ni får iaf ha en fin torsdag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: