Dags att göra sig iordning!

 
Vaknade vid halv tio av att jag hade ställt alarm så att jag inte skulle sova så länge & att jag sen skulle få panik till att fixa mig inför bröllopet. Jag tänkte att jag skulle duscha snart samt tvätta håret så att det är riktigt fräscht inför i eftermiddag. Ska ju som sagt på min chefs bröllop idag & jag går dit för hennes skull. Så det kommer säkerligen att vara helt fantastiskt. 
 
Jag ska möta upp en kollega & hennes kille utanför kyrkan vid halv tre. Sen börjar cermonin tre. Innan de börjar så ska dem få skriva i koret. Tycker ju att de blir mer personligt då. Trevligt att vi kan ge en present tillsammans. Blir liksom 182kr var. Så det är inte så farligt. 
 
Nä nu så ska jag snrat hoppa in i duschen & fräscha till mig. Sen så ska jag se vad jag ska ha för smink på mig idag. Blir något rosa eftersom min klänning är rosa. 
 
Men ni får ha en super bra dag, för det ska jag ha. Kram på er :)

Kommentera här: