28 September - Skulle blivit en speciell dag..

Bild från min mobil på mina favorit armband, använder dem nästan jämt :)
 
Idag har jag inte gjort allt för mycket. Skönt att vara ledig :) Jag har iaf bokat tid för klippning och att slinga mitt hår. Känner att jag ville göra något annorlunda med mitt hår. Sist jag slinga mitt hår var till balen och studenten 2013. Så nu kände jag att jag vill göra något annat. Fick en tid på tisdag den sjätte oktober vid halv elva och om det är mamma som följer med så tänkte jag att vi kunde luncha/fika efteråt. Annars är de pappa som kommer följa med mig. 
 
Sen så har jag fått min kuratortid ombokad. Skulle dit imorgonbitti men hon fick ett möte som hon var tvungen att vara med. Så jag ska dit på onsdag istället vid nio. Så det blir ungefär att gå till jobbet efter jag varit där. Börjar klockan elva då. Så det blev lite sovmorgon imorgon innan jobb. Butikschefen på butiken nära mig han ringde mig tidigare idag, så jag ska jobba där 13-20.25 imorgon. Så ja då hade man morgondagen uppbokad :)
 
På Onsdag så har jag en fullspäckad dag, förutom kuratorn och jobbet så ska jag förbi vårt bibliotek för att köpa biljetter till olika event som dem ska ha där nu i höst. Den ena är min vän Davids föreläsning. Så det ska bli trevligt, måste dock säga till på jobbet att jag vill vara ledig den kvällen, närmligen den sjunde oktober. Men det ordnar sig nog och sen den fjortonde oktober så ska jag och mamma gå o lyssna på Lennart Jähkel. Kommer nog bli väldigt intressant att lyssna på. Så då blir det att fixa biljetter på onsdag och sen jobba hela dagen (y)
 
Nu ikväll så tänkte jag kolla på nya serien Änglabyn som börjar på SVT1 med bl.a Mia Skärring i huvudrollen. Efter de så blir det Paradise Hotel och det vankas hip hopp vecka, så de ska bli intressant att se. Verkar som att de är en kille som kommer in och då ligger killarna pyrt till igen. Kan dem gott göra nu när tjejerna låg pyrt till i nästan tre veckor. 
 
Annars så har jag knappt ätit något sen i går morse hos O och ja jag vet att jag kan slarva lite med min kost osv. Kan nog vara de som krånglar med min mage. Har ingen aning. Men som tur är har jag tid hos vårdcentralen den tolfte oktober och då hoppas jag att få de svart på vitt vad som är fel med min mage. Vill inte må såhär dåligt som jag gör med någon dags mellanrum. Inte okej alls!
 
Btw idag skulle jag och mitt ex haft tre år och elva månader. Iam just saying... Tänker inte så mycket på vårt datum längre. Men om jag och O blir ihop så ska de inte bli nummer 28 iaf. De är ett som är säkert. 

Kommentarer:

1 Natta:

Vad skoj att det år bra för dig och O! Kan du inte göra ett video imnälgg där du berättar om honom, hur ni träffades, och berätta om hur er kärlek växt fram? :)
läser din blogg varje dag, kram!

Svar: Hej, kul att du läser min blogg varje dag, de värmer :)
Nja inte än isf. Vi är inte direkt tillsammans än och vi typ dejtar bara nu eller vad man ska säga. Finns ju inte direkt någon kärlek mellan oss eller jo kanske, men inte så tydligt så att vi är tillsammans. Men vi tycker om varandra väldigt mycket och jag vill inte säga så himla mycket om honom just nu mer än att han får vara O på min blogg. Men jag lovar att de kommer när det blir mer aktuellt.
Lina Sandell

Kommentera här: