Fredag den 30 Oktober 2015

Fin bild jag tog igår :)
 
Idag har jag pratat med en kompis i äver 6 timmar, låter överdrivet. Me ndet var roligt :) Tiden gick iaf lite snabbare. Blev även att jag tog en fika under tiden. Så det var toppen!
 
När jag kom hem från stan så hade jag fått ett papper av min läkare och där stog det att jag skulle gå på en ny atibiotikakur på samma tabletter jag hade gått på innan. Så jobbigt.. Tanken var att jag skulle hämta den imorgon, men min mamma kom på att de är allahelgona imorgon och då har typ inte stan öppet. Så jag fick cykla ner till stan igen. Jag köpte även med mig en kebabtallrik hem, så den sitter jag o äter nu. 
 
För en stund sen så smsa min chef mig om att vi hade vunnit en försäljnings tävling i juni månad och att nu pengarna skulle användas. Det blir laserdome och sen middag på en trevlig restaurang i Malmö. Så det ska bli trevligt och klart att jag följer med :) Kan behöva komma ut. Så vi ska ses utanför vår butik vid halv fem den tjugonde november. Kommer säkert bli trevligt :) Ska försöka att stuva in oss i två bilar så vi slipper åka en massa bilar in. Kul att vi vann en tävling. Känns som att vi aldrig gjort det eller ja så länge som jag har jobbat där. Så jag är en stolt medarbetare för denna butiken :)
 
Nu så ska jag forsätta att äta min kebabtallrik och kolla på Skilda världar. Blir typ att kolla på det resten av kvällen. Orkar inte med så mycket mer. Lagom kväll och kul med något positivt att se fram emot :)

Kommentera här: