Svar på frågestunden.

Blev inte alls så många frågor som jag hade hoppas på. Men här kommer iaf svaren.
 
Fråga 1, Matilda: Jag har inget favorit smink så eftersom jag inte sminkar mig så ofta och läpparna brukar jag inte riktigt sätta något på när jag väl sminkar mig. Men om jag måste välja något så är mitt favorit smink mascara och puder :)
 
Fråga 2, Ella: Alltså det beror på. Gågatan har ju inte alla affärer jag föredrar, så att jag skulle nog säga Emporia för dem har inprincip alla affärer eller ja dem har ett brett sortiment. Min favorit affär förr var Ginatricot, men nu tycker jag att dem inte upplever mina "krav" eller vad man ska säga. Tycker att jag nästan aldrig hittar något som faller mig i smaken och när de väl gör de så är inte materialet som jag tänkt mig. För oftast så kollar jag först på deras hemsida och där ser de otroligt fina ut, men när man ser plagget i affären saft känner på de så är de definitivt aldrig som man tänkt sig. Så nu förtiden är HM min favorit affär :)
 
Fråga 3, Anonym: Jag vet inte riktigt.. Är inte så pigg på att lägga upp videos på mig själv längre och anledingen är att för ett tag sen så var de en kille som satt och kollade på mina vides o typ hånade åt dem. Inte kul alls. Kände mig inte alls bekväm med de. Så ja videos kommer när de kommer, typ när jag känner mig bekväm igen eller när ni läsare kommer med förslag om vad jag ska prata om osv. 

Kommentera här: