Lugn helg!

 
Random bild jag hittade på datorn ^^
 
Idag har min dag varit rätt så lugnt. På förmiddagen blev det jobb i 3h (10:30-13:30). Därefter så handlade jag lite bröd, läsk o så. Sen så har jag inte gjort allt för mycket och de har jag förtjänat efter en vecka med nästan tidiga morgnar varje dag eller jag iaf mån, tors, igår och idag. Så imorgon ska jag sova ut och där efter ska jag nog till stan, behöver lite nya jeans till jobbet. För just nu har jag ett par som passar. Så det blir nog en sväng till stan och kanske en fika. Får se när jag vaknar. 
 
Annars ska jag försöka göra så lite som möjligt imorgon, om de inte blir stan såklart. Sen så måste jag lägga mig tidigt eftersom klockan ringer halv 5 och jag börjar kl 6. Så jag måste verkligen vara utvilad då. Viktigt med sömn om man ska klara en lång dag på jobbet. Blir ju trots allt 9 timmar. Sen så på tisdag blir det 5 timmar (9-14). Så det blir en liten sovmorgon då, skönt :)
 
Just nu kollar jag på SATS 2 på kanal 5 och den är rätt så okej, bättre än Mammas pojkar som jag började kolla på. Den gick på fyran. Skit film, därför jag bytade när det blev nyheterna. Förutom de 2 jobbadagar jag har framför mig nästa vecka så ser den rätt så tom ut, förutom tvättiden jag har på torsdagkväll. Fast man vet ju aldrig om jag måste stryka den pga jobb, de återstår att se. Sen så ser de ut som att jag ska till mina föräldrar till helgen för att bl.a kolla på melodifestivalen som startar då. Blir att koka ihop en meny för helgen, blir nog bra :) Tänkte att jag kommer dit på fredag. Blir nog säkert bra. Får se hur det blir med jobb o sånt först. Jobbigt när man är timanställd och inte vet när man ska jobba o så. Men hittills har det funkat rätt så bra. 
 
Nä nu känns det som att jag har skrivit allt för mycket, men ibland är det bra att få skriva av sig lite. Vi hörs kanske imorgon eller så hörs vi helt enkelt en annan dag. Kram på er :)

Kommentera här: