Nyår!

En bild från juldagen när vi spelar spel :)
 
Idag har jag jobbat 10-17. Sen dess har jag haft lite övertid med att skriva av lite saker. Efter att vi var klara på jobbet så väntade jag en stund med Selma innan några skulle komma o hämta två resväskor hon hade med sig. 
 
Men nu är jag hemma och på vägen hem så åkte jag inom mina föräldrar för att mata råttorna. Mina föräldrar är inte hemma över nyår. Dem är i vår sommarstuga och firar där med Nisse vår hund. Han är livrädd för rakterna. Så det bästa för honom är att vara där över nyår eftersom dem inte smäller så mycket där vi har stugan. 
 
Själv så är jag hemma i min lägenhet. Känner inte riktigt för att hitta på något. Verkade inte som O ville hitta på något utan bara vara hemma och ta det lugnt. Kändes desutom inte som att han ville ha något sällskap alls. Så jag får göra det bästa av situation och det är att blanda ihop mina två dipsåser som jag köpte igår. Sen klockan nio blir det Små citroner gula på ettan, dock såg jag den inte för alls sådär längesen. Men finns inte så mycket annat att göra när imte ens vänner verkar bry sig om en, trots att jag har frågat dem om dem vill hitta på något. Dem flesta firar med sina familjer så det är väl okej. 
 
Hoppas iaf att ni har en bättre nyårskväll än vad jag har och att ni får ett bra start på år 2016. Kram på er!

Kommentera här: