Valborg!

Några bilder från min instagram @liinaasandii
 
Idag har jag jobbat på Saluhallen i Malmö 7.30-16.00. BBC ringde mig kl 6 imorse och frågade om jag kunde jobba och visst kunde jag det. Sen så när hag fick min rast så hade min chef och chefen på andra butiken få tag på mig genom att chefen på butiken när mig ville att jag skulle jobba där. Men det löste sig till slut genom att jag ringde till min butik så att Martina (BBC) fick prata med min chef, så att de löste sig perfa där (y)
 
Just nu är jag hos mina föräldrar, men jag ska snart hem till mig själv och laga lite mat. Sen så blir de nog film och äta något gott till. Det förtjänar jag efter denna långa dagen på jobbet. Så nu ska jag strax hem efter att jag har matat råttorna. Det blir grytbitar med färskpotatis. 
 
Imorgon hoppas jag att jag är ledig och det ser ut så. Om jag är ledig så ska jag bara ta de lugnt och typ städa lite i min lägenhet. Det behövs verkligen! På måndag blir de jobb i butiken nära mig. Härligt! 
 
I helgen blir det väl att vara hemma och ta de lungt, men även komma hit till mina föräldrar igen för att mata råttorna. Mina föräldrar är i vår sommarstuga över valborg. Så då får jag ta mig hit och mata råttorna o så. Så nu ska jag packa ihop mina grejer och sen ner och mata dem. Ha en trevlig Valborg. 

Kommentera här: