Sista dagarna av semestern.

Hittade denna fina väst på Mangos rea igår, 149kr :) Super nöjd!
 
Igår var jag på Emporia med mina sytrar, min andra syster hängde med också. Mysigt! Först gick jag och mina ena syster runt lite i olika affärer. Hon shoppade lite och sen joina vår anadra syster så åt vi lunch, baconburgare så gott :) Sen så efter ett tag så fikade vi på EH och det var också gott. Sen så innan vi skulle ta tåget tillbaks till Malmö så bestämde jagg mig för att köpa västen och jag ångrar mig inte alls. Precis en sådan väst jag har varit ute efter. Prövade först storlek S, men den satt lite löst och sen prövade jag XS o den satt perfa :)
 
Annars så efter jag hade varit med mina systrar så åkte jag hem till mina föräldrar, åt middag med dem. De blev hemmagjorda hamburgare, mycket gott. Sen så sov jag över där och idag har jag bara tagit det lungt. Har mest sovit. 
 
Nu ikväll har jag kollat på lite av säsong 2 av Familjen annorlund, men jag blev avbuten av att en kompis till mig ringde och nu har vi pratat i över 1,5 timme. Vi har pratat om allt möjligt, man har fått sig en massa goa skratt :) 
 
Imorgon blir det att städa lite och även följa med mamma och pappa för att handla. Ska även handla lite till mig själv. Men innan allt de så ska jag ta mig en sväng till gymmet. Kryss i taket att jag har kommit varit där 2 gånger på en vecka. Var as längesen jag var där mer än 1 gång på en vecka. Men jag känner nu att jag verkligen vill komma igång med träningen igen. Så ett pass imorgon kommer göra susen. 
 
Nä nu ska jag prata en stund till med min kompis och sen blir det lite Familjen annorlunda innan det är dags att sova. Så ni får ha det gött tills vi hörs snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: