Jobb & en blöt runda på festivalen!

Bild från min insagram när jag & min killkompis åt middag på en pizzeria :) 
 
Idag har jag som sagt jobbat 11-14 och när jag stod o kollade schemat hur jag skulle jobba framöver så kommer en av mina koleger jag jobbade med, han kom o verkligen skräämde mig. Jag reagerade inte så snabbt, utan det blev som en chock för mig hehe. Men sen så bara skrattade vi åt det haha. Sen så när jag skulle slut så försökte han lura mig till att stanna en timme till. Likadant förra helgen då skojade han till det med mig. Riktigt skojare är han hehe :p
 
Sen så stannade jag kvar nästan en timme och pratade med fina Selma samtidigt som hon fixade lappar till varor som skulle sänkas. Var härlig att få prata henne. Inte ofta vi bara kan prata sådär spontant på jobbet. Så det kändes mycket skönt att fått prata lite med henne :)
 
Efter jobbet blev det att handla lite och sen hemåt för att byta om o sen blev det Palmfestivalen. Det blev dock bara jag o en killkompis från vårt Kunskapsgäng, men vi hade det trevligt ändå. Även om det regnade så blev det lyckat. Vi åkte en karusell och jag som inte har åkt karuseller på minst 4 år så var jag lite tveksam. Men det gick bra ändå trots att jag skrek lite väl myvket hehe. De var ändå roligt må jag säga. Träffade även på min chef på festivalen, hon var där med hela sin familj o ja mitt ex var ju såklart med också. Men jag tror inte att han såg mig eller vad vet jag. Kändes bara väldigt konstigt att se honom. De kändes bara tomt inom mig när jag såg honom. Annars var tvällen väldigt rolig :) Vi skulle dock sätt Martin Stenmarck nu vid åtta, men regnet öste ner så vi blev hämtad av min väns pappa så jag får hämta min cykel imorgon. 
 
Nu så kollar jag på Fångarna på fortet och efter att de är slut så ska jag nog kolla på en film eller så blir det Rederiet. Får se vad jag blir sugen på sen. 
 
Annars så sålde jag frukt och godis till Martin Stenmarck eller ja det var en kvinna som köpte det åt honom för att han skulle ha det i sin loge. Men det var ändå lite häftigt att jag sålde något till en kändis haha. 
 
Nä nu får jag sluta skriva innan det blir för långt haha. Imorgon blir det kanske skogen med mina föräldrar om det inte regnar allt för mycket. Så det ska bli skönt om det blir av. Men ni får iaf ha en fortsatt trevlig kväll. Kram på er :)

Kommentera här: