Valborg..

Idag är de som sagt Valborg och jag ska inte göra något speciellt. Jag ska absolut inte var i Lund som tusentals andra ungdomar. Orkar inte med all trängsel + att där kommer vara väldigt svettigt.. Usch.

Så idag blir det inte många knop.. Om en stund så kommer mina föräldrar hit för att hämta Nisse samt lämna ett torkställ jag ska ha till på fredag när jag har min tvättid. Så kan jag torka de mesta av tvätten på balkongen. Smart! Men även praktiskt eftersom jag ska jobba direkt efter min tvättid.

Sen imorgon ska jag en sväng hem till m&p för att mata råttorna, men även använda lite av deras internet. Har inget i min lägenhet än. Men det ska nog fixas snart, typ nästa vecka. Synd att det inte är så att hela trapphuset ha ett gemensamt. Så jag kommer få lägga några hundra på det. Men vad gör man inte för att kunna komma ut på nätet.

Nu ska jag kolla vidare på Andra avenyn och ikväll blir det Pretty Woman på TV3, trotts att jag såg på den här om dagen. Men det gör inget. Den är faktiskt bra :) så ni får ha det gött tills vi hörs snart igen. Kram på er!

Kommentera här: