2 år med älskling ♥

 
 Balen i tredje ring ♥ (min skolas)
 
 
 Min student :)
 
 
Andra pussbilden på oss ♥
 
Min student :)
 
 
Finaste älskling ♥
 

Första puss bilden på oss ♥ (redigerad) 
 
 
1års presenten från älskling ♥
 
 
Ett urval av alla bilder som har tagits under dessa åren :)
 
Min pojkvän är inte alls glad för att vara framför kameran, men jag har genom dessa två år fått ett par bilder på oss så det är jag glad för (y)
 
Som ni säkert förstår så är det en mycket speciell dag idag och det är min o älsklings 2årsdag. Jag kan inte fatta att det redan har gått två år sen vi blev tillsammans och det har gått 2 år, 2 månader och 1 vecka sen vi träffades för första gången o jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att det kunde bli vi två. Men nu är vi här 2 år senare och lika kära i varandra, om inte mer. Så jag är mer än glad över att vi är tillsammans. Genom dessa två år har jag fått massa vackra blommor, gosedjur, tusen tals pussar om inte miljoners och en oändlig mängd av kramar + en massa fina minnen. Jag är verkligen väldens lyckligaste och jag hoppas vi håller ihop ett bra tag till. Min kärlek växer för varje dag för honom och han är helt enkelt världsklass. Grattis till oss på vår 2årsdag ♥♥

Kommentera här: