förra sommaren! :)

 
 
 
 
 
 
 
 
I Juni månad så firade jag midsommar i vår stuga med mina föräldrar och en som vi känner och det var kul :) Men innan det så slutade jag andra ring och jag klarade äntligen Matte A kursen. Så jäkla glad jag blev när jag insåg att jag hade klarat kursen, aldrig mer matte liksom :D. Sen när skolavslutningen kom så slutade även två av mina favorit lärare och självklart så tog jag bild med dem :) Sen precis i slutade av månaden var jag och älskling på fest hos vår gemensamma kompis. Det var typ en chill fest, väldigt tevligt faktiskt (y)
 
 
 
 
 
 
 
 
I Juli månad så försökte jag få tag på biljetter till en utav Justin Biebers konserter som han skulle ha i Stockholm. Jag fick tyvärr inga, men det gjorde inte mig något. Sen den 7 Juli firade vi pappas födelsedag lite extra speciellt för han nollade och då firade vi med god mat på fin resturang. Efter middagen gick vi på pub och drack några glas, för min del blev det cola :) En dag hade jag ett par mysiga timmar med en utav mina bästa vänner Alex, har berättat om henne innan och då åt vi b.la på subway. Hur gott som hellst :) Sen den 26 Juli till 30 Juli så var en utav mina bästa vänner hos mig, Anna som jag säkert har pratat om förut. Vi kollade på bio, åt på mcdonalds, fikade på EH och cyklade från Trelleborg till V Ingelstad på typ 3-4 timmar. Det sjukaste vi har gjort på länge sjukt xD Men ändå rätt så trevligt :) Fast min pappa fick hämta oss, för det började regna precis när vi vi fick in cyklarna i bilen. Så det var tur att vi inte cyklade hela vägen tillbaka ^^.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mellan 31 Juli-6 Augusti så var jag hos Anna, en utav mina bästa vänner och då gjorde vi många utflyter, åt mycket god mat och spelade massa omgångar med monopol. Anna lyckades vinna dem flesta av gångerna, men kul var det iaf :) Jag hann shoppa lite efter att jag hade varit hos Anna. Köpte ett väldigt fint skal, som är en av mina favoriter :) Firade min äldsta systers födesledag med att äta middag på Vapiano :) Gick på Rix Fm festivalen med bästa vän Alex och sommaren avslutade jag med att gå på vår hemma festival Palmfestivalen och det var rätt så kul :)

Kommentera här: