Snart alla ♥ dag :)

Presenter jag fick förra året av min pojkvän ♥
 
Om 6 dagar är det alla ♥ dag och förra året kommer jag ihåg så väl hur jag spenderade denna dag o det var då såklart med älskling. Han hade köpt presenter till mig, så gulligt av honom. Jag fick två rosor med glitter på, ett kort där det stog "Jag älskar dig ♥" och en nyckelring med två björnar. Så gulligt av honom, men jag är så besivken på mig själv att jag inte gav honom något. Men i år ska han nog få något, han behöver verkligen något från mig nu.
 
Minns att vi spenderade kvällen ut och det var svin kallt. Men mysigt att vi fick träffas på kärlekens dag :) Hoppas vi får göra det i år också, för i år vill jag ge honom något speciellt och det kommer inte kosta så mycket. Det är han värd efter allt som har hänt. Men vi hade iaf mysigt och jag hoppas vi får ses en stund i år också. Så jag hoppas hoppas. Vll göra honom lycklig!
 
Jag är så himla kär i min pojkvän och jag har typ aldrig uppvaktat honom helt spontant, typ att ge små presenter som kan betyda något. Men i år ska han få det på denna dag. Men vad det blir får ni se senare, hoppas bara att vi kan ses nästa Torsdag. Jag vill se honom lycklig och glad, vill inte veta att han mår dåligt över det han har gått igenom. Så jag ska se till att han blir glad :)
 
Vad brukar ni göra på alla ♥ dag? Berätta, kan vara kul att veta vad ni göra. Spendrar ni den själv eller med något ni tycker om? Berätta för mig! :)

Kommentarer:

1 sataudg:


Pall Mall Cigarettes

Svar: What?
Lina Sandell

Kommentera här: