Sunny day :)

 
Det är fantastiskt att det är soligt väder ute idag och det passar så perfekt när jag ska till min pojkvän och att vi sen ska på vår gemensamma väns grillfest och det bästa är att det ligger på gång avstånd :). Så det blir att vi drar dit vid fyra eller senare. Beroende på om vi ska äta där eller hemma hos honom. Får se ^^. Men jag har på känn att detta kommer bli en toppen dag :)
 
I nästa vecka så ska jag försöka träffa min vän David och då ska han hjälpa mig att hitta en födelsedagspresent till min pappa som fyller år nästa Lördag. Han säger att han inte vill ha något, men det är klart att han ska ha någon present, det är ju ändå hans födelsedag. Så jag hittar säkert något fint till honom :)
 
Nä nu ska jag chilla lite till innan jag ska ta bussen mot stan vid halv två och sen vid två till min pojkvän. Oh vad jag längtar efter honom just nu, jättemycket. Så vi hörs antagligen imorgon eller någon annan dag. Iphones bloggapp strular och har gjort de ett bra tag, så det blir ingen mobilblogg från ikväll. Men om ni vill följa min kväll så kan ni göra det via min instagram @liinaasandii, om jag skulle lägga upp något där vill säga ;). Så vi hörs :)

Kommentera här: