Jobba hemifrån! :)

God kväll alla bloggläsare! :)

 

Har pratat med fotografen för en stund sen och jag har fått reda på att jag får göra hemarbete imorgon och det blir att redigera lite av bilderna som Olivia tog idag. Så jag ska sitta några timmar med de imorgon, typ direkt när jag vaknar. Men det blir skönt iaf att få jobba hemma. Men på Fredag börjar jag vid tio tiden.

 

Annars så ska jag se färdigt på de sista avsnittet av första säsongen på Glee och sen blir de mer Glee av säsong 2. Så de ska jag göra resten av kvällen.

 

Så ni får ha de så bra och vi hörs imorgon när jag har jobbat färdigt här hemma och jag tippar på att de blir på eftermiddagen, så vi hörs då. Kram på er! :)



Kommentarer:

1 Ackelina ★:

Godnatt :)

2 alexina:

Glöm inte att spana in www.alexinas.blogg.se

Kommentera här: