Rabatt på solglasögon 👓

(null)
 
(null)
 
Den 22/4 så köpte jag lite på jfr.se & jag har fortfarande inte fått min beställning. Det var rabatt på solglasögon just den dagen så jag förstår att dem hade ett högt tryck då. Jag vet ju att det tar ca 1-2 vardagar att få sina grejer i vanliga fall när man väl har beställt. Men så plötsligt på torsdagen veckan efter så får jag ett sms om att varan längst upp till höger på bild ett inte kommer att vara med i min beställning pga något fel, vilket var synd.. Men hon som skrev till mig sa att jag kunde få tillbaka pengarna, byta till en annan produkt eller att hon kom med sina personliga rekommendationer. Jag svarade tillbaka att dem kunde överraska mig, dock fick aldrig något svar tillbaka trots att jag var tvungen att svara så snabbt som möjligt på hennes sms vilket var typ förstårligt så att hon kunde skicka iväg min beställning.
 
Men igår så fick jag sms igen från jfr dock från en annan på företaget. Då sa hon att det var diff på deras lager, kan ju lätt hända om det var övertryck när dem hade rabatt på deras solglasögon. Mycket tråkigt när det händer.. Men som kompensation så ska hon som smsade mig senast fixa en grym överraskning till mig. Så jag hoppas verkligen då att den är grym som hon beskrev.
 
I övrigt så gillar jag jfr.se väldigt mycket. handlar där ett par gånger om året & är nöjd varje gång. Men bara för att det har gått lite "snett" denna gången så kommer jag inte direkt att sluta handla där, utan dem behandlade situationen på ett mycket bra sätt & de ska dem ha all cred för (y).
 
Så jag hoppas verkligen att mitt paket kommer nu dem närmsta dagarna senast fredag. Jag har liksom väntat i över en vecka nu på att paketet ska komma & i normala fall tar det typ 1-2 vardagar för paketet att komma. Men ja det är sånt som händer, det kan inte alltid vara perfekt. Någon gång lär det gå lite galet som denna gången & jag hoppas som sagt att överraskningen är grym som dem påstår att den ska vara :)

Kommentera här: