Cykelolycka.. đŸšČ

(null)
Denna bilden Àr frÄn idag efter att jag bytt nytt plÄster. Inte det lÀttaste precis, men till slut gick de nÄgorlunda bra.

(null)
Denna bilden tog jag igÄr. DÀr sitter plÄstret lite bÀttre pÄ. Men ja huvudsaken Àr att de sitter nÄgorlunda bra.

I fredags nÀr jag var pÄvÀg mot jobbet sÄ rÄkade jag ut för en cykelolycka. Blev totalt 4 stygn som jag fÄr ta bort pÄ torsdag. FÄr ringa till min vÄrdcentral nÀr dem öppnar för att kunna boka en tid. Har sÄklart en remiss sÄ att det ska gÄ smidigt till.

Är rĂ€tt sĂ„ trött & omskakad efter denna helgen. Min chef avrĂ„dde mig frĂ„n att jobba nu i helgen & sĂ„klart nĂ€r sjĂ€lva olyckan intrĂ€ffades. Men jag ska dit senare i veckan för att se hur de gĂ„r med olika försĂ€kringar osv. Jag har fĂ„tt lĂ„na en iPhone 6 av en kompis sĂ„lĂ€nge. Var dessutom ett par timmar med honom igĂ„r. Han hjĂ€lpte mig att handla lite. Vi Ă„t Ă€ven lunch & glass.

Idag orkar jag inte riktigt att vara ute. Jag har varit ute pÄ en promenad med Nisse sÄklart som jag passat sen sen 20 juli. Annars orkar jag inte sÄ mkt idag. Hakan kÀnns lÀttare nu nÀr jag har ett lÀttare plÄster pÄ. SÄ det kanske gÄr lÀttare att Àta nu. Ska iaf försöka att ha detta plÄster till tisdag. Sen byter jag nog en gÄng till. FÄr se.

Nu fram tills torsdag sÄ ska jag ta det lugnt & dÀrefter ska jag njuta av god mat. Kan ju inte riktigt Àta ordentligt mer Àn typ flytande födda, vilket inte Àr sÄ kul. NÀr jag försöker Àta vanlig mat sÄ gör de lite ont eller att de tar lÄng tid att Àta, men det gÄr.

Jag tror nu att jag ska ta lite glass & Àven försöka vila lite. SÄ jag hoppas att ni har haft en bÀttre helg Àn vad jag haft. Kran pÄ er :)

Kommentarer:

1 Anonym:

Vad var det för cykelolycka? Krocka du med en bil?

Svar: Enligt artikel i KvÀllsposten dagen efter sÄ var de att jag skulle ha cyklat in i en stillastÄende bil, men det tror jag inte ett dugg pÄ. För smÀllen blev ganska kraftig som jag kÀnde de. Jag var inte i hundra procent medvetandet fören jag vaknade upp i ambulansen & min chef satt bredvid mig. Allt gick sÄ fort.
Lina Sandell

Kommentera hÀr: