Städar & bästishäng 💞

(null)

Just nu så har jag fixat & donat sen vid halv tio typ. Hade ställt klockan på 8.00, men eftersom jag sovit lite halvdåligt inatt så snooza jag lite & sen flyttade jag fram larmet till kl 9.00. 

Jag har hunnit med att diska lite, plocka undan smått i köket & dammsugit. Det ser inte 100% cleant ut, men det tar sig. Min bästa vän Alexandra ska faktiskt komma hit idag för vårt årliga våffelmys. Dock blev det lite senare än de brukar. Men hon har haft mkt på senaste tiden med skolan, grupparbeten & att komma hem sent på eftermiddagarna. Så ja det har inte riktigt funnits någon tid till att ses fören nu. 

Traditionen har blivit så att vi ses hos mig. Jag har fått låna mammas & pappas dubbeljärn + att jag tror att jag har fixat allt som behövs till våfflorna, men ja vill vi ha något annat till så får vi gå till affären o handla de. 

Annars så brukar vi ses hos Alex eller ja iaf på stan. Hon bor i Malmö nu sen typ 2 år tillbaka eller något sånt. Förut bodde hon också i Trelleborg & då var de typ lite lättare att ses o så. Sist vi sågs var i november förra året. Det är synd att de går långt mellan gångerna. Men ja har man mycket med sitt eget liv så blir de lätt att de tar tid mellan gångerna.

Vi ska ses nu efter 12 då hon har slutat skolan. Jag tippar på att hon är här vid 13 tiden. Sen så ses vi väl i 2-3h. Ska bli skönt att få prata av sig lite & även höra hur hon har haft de sen sist o så.

Angående bilden ovan så har jag börjar lyssna på Nextory. Började idag faktiskt & det är rogivande samt typ avkopplande. Har snart lyssnat 2h av I taket lyser stjärnorna. Jag har läst den i bokformat 3 gånger tidigare & såklart sätt filmen, men ingenting klår boken. Den är ju klart bättre än filmen. 

Nä nu så ska jag lyssna vidare någon timme samt fixa lite till i köket innan jag byter om & fräschar till mig. Får ju se lite anständig ut tills hon kommer. Så ja ni får ha en fantastisk dag så hörs vi snart igen. Kram på er 😊

Kommentera här: