180921 - Sovit gräsligt i natt.. 😣

Hittade bilden på Google!
 
Usch vad gräsligt jag har sovit i natt, trots att G har sovit hos mig inatt så borde jag ha sovit gott, men jag somande inte fören vid tio i två. Så ja idag är jag lite trött & sköt fram min tvättid igår till 12-17 istället för nu 7-12. Visste inte riktigt när G skulle iväg eller vad han skulle göra idag. Men han ska iaf jobba nu vid åtta. Själv så ska jag försöka vakna till liv eller så går jag o lägger mig igen. Fast det lutar åt att hålla mig vaken så att jag kan städa o så innan min tvättid börjar. Helt okej att ha mellanpasset i tvättstugan. Känner mig rätt så seg just nu. både jag & G kände att vi vred oss en del inatt. Så ja båda sov lite halv kassat.
 
Utöver min tvättid idag så händer inte jättemycket. Blir som sagt att städa lite här hemma & ikväll blir det att ta det lugnt. För imorgon & på söndag har jag 3h passen på jobbet. Så ja det blir inte så mycket planer denna helgen. Detta skulle egentligen varit min lediga helg, men aja gött med lite cash 👍
Nästa vecka har jag 3 pass inbokade, mån-ons. Sen ser resten av veckan rätt så tom ut & det passar bra för då kan jag se till att börja övningsköra med min mamma. Kommer att bli spännande när jag väl kör för första gången. Men jag känner att det är teorin som kommer vara jobbigaste. Jag får helt enkelt ta det lugnt & inte stressa så kommer det säkert att gå bra 😊
 
Nä nu så ska jag kolla på något annat än Glee. Har sätt de nu säkert i 1-2 veckor om inte mer. Har iaf sätt klart säsong 1 & är på första skivan av säsong 2. Känner att det redan håller på att bli uttjatat, så jag tänkte kolla på något annat emllan & sen komma tillbaka till o kolla på Glee igen. Vad jag ska kolla på vet jag inte. Men jag har lärt mig att inte kolla på en o samma serie för länge, utan man måste kolla på något annat som omväxling.
 
Så ja min dag blir inte roligare än så att jag ska tvätta & städa lite. Tänkte att jag börjar städa runt nio tiden. Känner att det är för tidigt att börja låta nu. Så då passar det perfekt att jag kollar på något innan jag börjar städa. Har ett diskberg som väntar.. Suck.. Men ja ni får ha en fortsatt trevlig fredag så hörs vi snart igen. Kram på er 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

Skaffa en diskmaskin. Det är så bra.

Svar: Jag har en bänkdiskmaskin på vinden som förra ägaren lämnade efter sig till mig. Men min pappa tycker det är onödigt att sätta upp den. Han tycker att jag ska klara att diska förhand, eftersom jag bor själv, men ja jag håller med dig om att en diskmaskin är så bra. Visst i början hade jag fått diska 2-3 maskiner, den är inte jättestor. Men ja det är bättre än ingenting. Stora grejer som stekpannor & grytor kan jag diska förhand, inga problem.
Lina Sandell

2 Anonym:

Är väll inte som pappa som bestämmer vill du ha den ska du ju få hjälp med att sätta dit den

Svar: Om det är diskmaskin du syftar på, så vill han inte att jag ska ha en för att jag bor själv & enligt honom är det då onödigt.
Lina Sandell

Kommentera här: