50% på Idealofsweden.com 📱

 
Sen i fredags så har Ideal of Sweden haft Black Friday med 50% på hela sitt sortiment, även om det bara var tänkt att de skulle vara enbart i fredags, men jag antar att de blev ett stort tryck som gjorde att dem körde på rean hela helgen istället. Vilket har varit super bra!! Jag har shoppat loss hela 3 gånger. Blev även några julkalppar till mina syskon. Alla sladdarna är 2m långa, vilket är super bra. Blev dock inga skal denna gången i någon utav beställningarna, vilket är första gången som jag inte la fokus på något skal utan fokuset blev på accessoarer eller laddningssaker.
 
Blev en trådlösladdare i mitt favorit möster just nu, super smart att ha vid nattduksbordet, om man har ett & de har jag inte. Men det är ett smart ställe att ha den på 👍🏻 Annars kommer jag att ha den vid mitt skrivbord + att den är en väldigt snygg accessoar 😊 Blev även en snygg powerbank jag kan ha med mig i väskan, alltid bra att ha när mobilen behövs laddas 👍🏻
 
Kunde inte låta bli att köpa 1 laddsladd utan 3 stycken 2m sladdar & då tänker ni "men varför Lina, varför?". Ja varför inte. Är man fler i ett sällskap o fler vill ladda samtidigt, men man bara har 1 laddar, så är det perfekt om man har flera sladdar o sen tycker jag att den vanliga sladden man får från Apple är så kort, speciellt när jag laddar den vid sängen när jag sover hos mina föräldrar. Så då passar en 2m lång sladd perfekt! 👌🏻
 
Jag som brukar tappa min mobil ibland behöver verkligen denna fiffiga grej, Magnetic Ring Mount. Man fäster den på baksidan av sitt skal & sen håller man telefonen i ett säkert o skönare grepp + att man kan använda de som stöd om man vill kolla på Youtube o sånt. Väldigt smidig. Ringen är såklart magnetisk så att man kan ta av den lätt + att den passar alla deras skal, smidigt! 😊
 
Är mkt nöjd med mina köp. Såklart man ska passa på när ens favorit märke för mobiler har halva priset. Perfekt att jag också kunde göra några julkalappsfynd också 😊

Kommentarer:

1 Anonym:

Gäller ju att man då har fler saker att sätta laddaren i mer en en powerbank eller mer än en kloss

Svar: Hur menar du? Jag har en del powerbanks, men jag använder ju inte alla samtidigt. Men jag väljer ju själv hur mkt jag vill ha av allt.
Lina Sandell

2 Anonym:

Ja sa inte du inte får ha många saker ja sa de gäller man har med sig att sätta ladd sladden i så alla kan ladda det är ju inte samma sak som att säga varför köper du många 🙂. Jag bryr mig inte hur många sladdar och så någon köper jag har själv flera och flera skal och sånt för jag älskar att ha de 🙂

Svar: Okej. Jag har med mig allt jag behöver när jag ska iväg någonstans.
Lina Sandell

Kommentera här: