Ojdå, lite mer böcker 🙈

 
Blev visst lite mer böcker. Kunde inte riktigt låta bli när Adlibris har kampanj 4 för 159kr. Så jag slåg till på dessa fyra böcker. Har alla andra böcker från Camilla Läckbergs bokserie Fjällbackamorden.
 
Men nu får det nog vara köpstopp på böcker. Jag måste ju läsa dem jag har också. Fast någon dag ska jag typ gå igenom alla böcker för att se vilka jag vill ha som sommarläsning. Jag ska verkligen komma igång & läsa när det finns tillfälle. Blir alldeles för ofta att jag pillar på mobilen innan jag ska lägga mig & då går någon timme till det & på den timmen kunde jag ha läst någon bok istället o det ska bli en ny rutin att jag läser en stund på kvällen innan jag lägger mig. Jag kan försöka redan ikväll efter att jag har kollat på Morden i Sandhamn.
 
I sommar har jag tagit sen semester v.31-34. Jag vill kunna jobba så mycket som möjligt i sommar, men jag får se hur det blir med den saken. Bara jag inte bli undan skuffad för någon annan. Men ja min nye chef är hittills nöjd med vad jag åstakommit, så jag hoppas att det bara ska bli bättre & bättre.
 
Just nu så äter jag lite frukost & senast halv elva så ska jag göra mig i ordning för att sen bege mig mot jobbet. Jobbar lång dag idag, har stägning idag. Sen imorgon har jag ett morgonpass (y).
 
Så ja ni får ha en super fin torsdag så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: