More shoes 👟

(null)

IgĂ„r innan jag gick & la mig sĂ„ blev det lite skoshopping frĂ„n Zalando 🙈 Kunde inte lĂ„ta bli & dessutom hade jag en rabattkod sen min födelsedag som dem snĂ€llt gav mig, mycket anvĂ€ndbar faktiskt. Fick nĂ€stan 500kr i rabatt, sĂ„ det tackar man inte nej till. Rabattkoden lĂ„g pĂ„ 15% đŸ‘đŸ»

Dem 2 paren lĂ€ngst ner tĂ€nkte jag ha till jobbet. Har visserligen 2 par redan som jag anvĂ€nder regelbundet + 2 urgammal par sen lĂ„ngt innan, som jag typ aldrig anvĂ€nder lĂ€ngre, men kanske borde đŸ€”. Men det kan var roligt att byta lite dĂ„ & dĂ„ + att man aldrig kan fĂ„ för mkt par av skor hehe 🙈😍

Paret överst pĂ„ bilden kunde jag inte lĂ„ta bli, sĂ„ snygg fĂ€rg. Har dem i grönt ocksĂ„ & jag Ă€lskar dem verkligen! SĂ„ dessa kommer jag tycka om riktigt mycket ocksĂ„ 💛 

Kommentera hÀr: