Midsommar & ensam!

 
Idag är det den met svenska högtiden man kan tänka sig, nämligen midsommarafton & jag är för en gångsskull ledig idag. Sist jag var ledig en midsommarafton var väl 2014 eller 15. Men ändå så har jag inga planer idag.. Mina föräldrar är i vår sommarstuga & jag kunde inte följa med pga att jag ska jobba redan 10.30 imorgon, dock bara 3h, men det blir även 3h jobb på söndag.
 
Så ja idag händer inte allt för mycket för mig. Lite tråkigt att ingen av mina vänner jag har eller ja dem få att dem inte har frågat mig om jag vill vara med dem. Men ja visst jag kunde ha frågat själv, men jag är inte direkt den typen som tränger mig på & frågar direkt. Så jag sitter här hemma själv & ska låtsas som att det är en helt vanlig fredag, liksom en fredag som alla andra.
 
Visst jag hade tyckt att de hade varit roligt att fira lite med vänner o så, men när man inte har så stor vänskapskrets så blir det lätt att man blir "bortglömd", vilket jag lätt blir. Men jag ska försöka att inte lägga stort fokus på att jag är själv idag. Jag är rätt så van i vanliga fall att vara ensam, så detta ska nog inte göra så stor skillnad..
 
Om jag orkar sen så ska jag ta mig ut på stan o få tag på lite jordgubbar o så till senare idag. Men just nu har jag ingen så stor lust att bege mig ut för att köpa något midsommar aktigt. Det är liksom inte kul att sitta själv. Jag vet inte ens vad G ska göra. Antagligen så ska han vara med sina vänner eller så gör han väl något annat roligt. Men vi har iaf inte pratat om att ses iaf..
 
Nä nu så ska jag försöka se positivt på denna dagen trots att jag är själv. Men ja så är det väl när man blir bortglömd.. Aja glad midsommar på er!

Kommentarer:

1 Anonym:

Man skall inte behöva bjuda in sig själv. Det känns konstigt att göra det. Så förstår att du inte vill göra det. Sen är väl du och G bara KK så förstår ju om han inte bjuder med dig på någon fest. Man gör ju inte det med någon man bara har sex med. Men hoppas du fick lite jordgubbar i dig i alla fall.

Svar: Tack att någon förstår mig, känns inte rätt att bjuda in sig själv. Nej det är klart att han kanske inte vill ta med mig på olika saker när vi bara är kk’s. Ja jag fick mig lite jordgubbar :)
Lina Sandell

2 Tristan:

Hej!

Varför fortsätter du att träffa G om han ej vill bli ihop. Blir du inte bara sårad av det?

Svar: Alltså vi båda tycker om varandra. Han säger att han tycket om mig som person.
Lina Sandell

3 Anonym:

Har ni härligt sex är det ju helt ok att ni träffas och bara har sex. Du är ju så snygg och sexig så förstår ju att han vill vara med dig.

Svar: Vad jag & G har för sexrelation har inte du med att göra. Tack vad snällt sagt. Vi umgås för att vi båda tycker om varandra som person.
Lina Sandell

Kommentera här: