Snart dags för jobbet! 💰

(null)

Vaknade för ungefär en timme sen & det var inte så svårt att gå upp trots att G låg bredvid. Orättvist att han kunde ligga kvar längre än vad jag kunde. Dock så ska han ju sticka senast halv åtta, han skulle göra lite innan hans tåg hem till Gävle går vid tio. 

Mysigt att kunnat träffa honom två gånger denna gången när han varit nere. Nu får vi se när nästa gång blir. Tills denna gången så var de en månad sen vi sågs. Men de hoppas jag inte att de dröjer denna gången.

Till frukost iaf så drack jag två färdiga smoothies som jag köpt på jobbet. En med banan & jordgubb o en med banan & kokos. Tyckte att den med kokos var sådär, medan den med jordgubb smakade bättre.

Efter jobbet idag så är jag ledig i 2 dagar för att sen kötta låga dagar fre-sön. Imorgon blir det tvättid & det ska bli skönt. Blir nog att jag städar o så också.

Nä nu ska jag packa ihop de sista för att sen cykla mot jobbet. Så ja ni får ha en bra dag. Kram på er :)

Kommentera här: