Så trött..

(null)

Hade skrivit ett långt & bra inlägg, men så försvinner allt.. Aja sånt som händer..

Idag har jag varit en aning trött, sovit till & från hela dagen. Imorse bokade jag en akuttid för min mage till vårdcentralen. Men den läkaren kunde inte säga så mkt eftersom min ordinarie inte var på plats, han är nämligen på semester & är tillbaka om ca 1 månad. Men de läkaren jag var hos idag kunde iaf gör en bedömning av att jag kunde ha urinvägsinfektion & de kunde han se efter att jag bl.a lämnade ett stick blodprov & lite andra prover. Så då blev det att hämta ut antibiotika för 5 dagar. Han rekommenderade även probi mage, dock så ska jag inte ta de i samband med antibiotikan o då blir de att ta tabletter 4 gånger om dagen fram till måndag. Men ja det ska jag klara.

Annars idag så har jobbet frågat mig om jag kunde jobba idag. Man eftersom jag skulle till vårdcentralen så kunde jag inte. Sen när jag hade varit hos läkaren så ringer jobbet för att främst kolla hur det gick hos läkaren, men också om jag kunde jobba imorgon kväll. Sa dock att jag hade planer på kvällen, men att dem kunde ringa mig i fall dem inte hittar någon annan. I med jag jobbar helgen så behöver jag mina lediga dagar nu. Känner redan hur sliten jag kommer att vara efter denna helgen, kommer bli tufft, men samtidigt  roligt tror jag. 

Nä nu måste jag sova så att jag orkar med att tvätta imorgon mellan 7-12. Senare på dagen blir det hem till mamma & pappa för att äta middag. Det blir säkerligen 1-2 matlådor att ha till jobbet, perfekt!

Så ja ni får ha de bra tills vi hörs snart igen. Kram på er :) 

Kommentera här: