Ny servis 😍❤️

(null)

Blev visst lite shopping från Cellbes för en stund sen. Såg på Linda-Marie Nilssons instastory att hon hade detta porslinet & jag kunde inte motstå de, även om de kosta 599kr. Men kom igen man får 16 delar o de är inte fy skam.

Man får 4 assietter, 4 tallrikar, 4 djupa tallrikar & 4 muggar. Kommer göra sig snyggt i mitt ena köksskåp 👌🏻

Det blev även lite underkläder (trosor). Kände att jag behövde lite nytt & jag tycker det är svårt att hitta något som faller mig i smak. Men på Cellbes lyckades jag hitta lite grann. Hela 11 par & de borde räcka ett tag framöver. 

Hade frågat i en grupp på fb om vart jag kunde köpa underkläder o de flesta skrev newbody eller bonprix. Men newbody var tydligen något med återförsäljning o så. Skulle bara bli klydd att få tag på osv. Sen bonprix var inte riktigt min smak. Så jag hoppas att dem jag beställt från Cellbes ska sitta bra osv. 

Så om 5-7 arbetsdagar har jag mitt paket hos mig & oj vad jag längtar efter mitt paket just nu ❤️❤️

Kommentera här: