180116 - Ledig dag!

Lite bilder från jobbet :)
 
Idag är jag som sagt ledig & det är på ett sätt skönt, men ändå inte. Jag har liksom varit van nu i ca 2 veckors tid att jobba mån-fre, vilket har varit sjukt nice 👌Men att vara ledig såhär mitt i veckan har jag då varit lite bortskämd med, men o andra sidan så har de varit skönt att vara ledig idag. Låg & drog mig ett bra tag i sängen innan jag gick upp vid halv tolv typ. Skönt med inga måsten idag 👌
 
Imorgon smackar vi på med ett gött morgonpass för att sen ha kvällen fri, BAAM! Gött mos liksom. Sen när jag började ha morgonpass lite mer så har jag uppskattat dessa pass mycket mer & det var för drygt ett år sen vår dåvarande chef valde att gå vidare med annat i livet. Så har jag iaf uppskattat dessa morgonpass mer. För innan så har jag känt ett jobbigt obehag att gå upp tidigt när jag väl har morgonpass. Men nu går jag för de mesta upp med glädje att veta att jag har kvällen fri. Annars överlag innan så jobbade jag mkt kvällar eller mellanpassen på helgerna.
 
Så ja idag har jag inte gjort allt för mycket. Kollat klart på serien Pippi som jag började på häromdagen, jag vet barnsligt, men ibland är jag lite barnslig av mig hehe. Annars har jag kollat lite på Youtube o lite annat. Men nu så tänkte jag nog kolla på någon film eller serie. Vet inte riktigt vad jag vill. Helst av allt vill jag ju kolla på min dvd, men eftersom den "påstår" sig ha skivfel med varje skiva jag lägger i så kan jag inte kolla på min dvd just nu eller ja tills jag har en ny & det vet jag inte när det blir av. Jag ska nämligen fixa det när min pappa har tid, han har liksom lovat mig att följa med + att vi ska försöka fixa min telefon som typ vägrar att knyta mitt Apple-id till min telefon. Super störigt faktiskt eftersom jag behöver uppdatera en del av apparna jag har.
 
Annars så sakanar jag G en aningen mkt, typ hehe, Nä men vi har inte sätts sen den 19 dec & anledningen har varit att de dels har varit jul & nyår + att han har rest under jul & nyår. Exempelvis på nyår var han i Alperna & åkte skidor. Kul för honom, liksom att han kan unna sig lite när han annars har mkt att göra exempevis sina studer o så. När vi kommer ses igen vet jag faktiskt inte, men jag hoppas snart. Men tills dess så kan jag gotta mig i lite jobb & jag har så fett roligt på mitt jobb, vissa dagar är så sjukt roliga att man håller på att skratta sig dubbelvikt haha.
 
Nä men nu så ska jag hitta någonting att titta på & njuta av min ledig dag. För nästa lediga dag är på lördag & då får jag se vad jag hittar på eller så är jag bara hemma o tar det lugnt. Men ja ni får ha det så bra så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: