Shopping shopping shopping! 😍

 
Blev visst lite shopping igĂ„r frĂ„n jfr.se 😍, kunde inte lĂ„ta bli nĂ€r dem hade 15% pĂ„ allt hela kvĂ€llen.
 
SĂ„ jag slog till pĂ„ grejerna pĂ„ bilden ovan. Dem smala solbrillorna har jag haft sen innan, men dem fick sig en svĂ€ng om nĂ€r jag var med i min cykelolycka, sĂ„ ja det fick bli ett par nya helt enkelt. Tyckte verkligen om dem, sĂ„ jag slog till pĂ„ ett par nya  😊
 
Har lĂ€nge kollat pĂ„ den svarta & gula kjolen. Men sĂ„ nĂ€r jag vĂ€l kommit till skott för att vilja köpa dem sĂ„ har dem tagit slut. SĂ„ nu denna gĂ„ngen slog jag till nĂ€r dem Ă€nnu fanns kvar i min storlek đŸ‘đŸŒ
 
Förhoppingsvis fÄr jag paketet redan imorgon & dÄ hoppas jag att jag kan hÀmta ut det. Fick ett mail idag iaf om att dem hade skickat paketet frÄn deras lager. SÄ jag hoppas verkligen att jag kan hÀmta paket imorgon. Annars sÄ blir drt ju nÀsta vecka & det funkar ocksÄ.
 
Nu hoppas jag bara att jag kommer att bli nöjd med grejerna, vilket jag sĂ€kert kommer att bli. Jag brukar ju inprincip alltid bli nöjd nĂ€r jag bestĂ€ller frĂ„n jfr & det blir jag sĂ€kert denna gĂ„ngen ocksĂ„ 😊

Kommentera hÀr: