171019 - Ledig i helgen đŸ‘ŒđŸ»

Charmiga kollegor man har som visar en lite uppskattning 😊 (bild ovan)


F.o.m nĂ€sta vecka, alltsĂ„ 43 t.o.m vecka 46 har jag 1-2 pass inbokade i veckan & nej det Ă€r inte mycket för att vara mig. Men under dessa veckor sĂ„ kommer jag ha tid för sĂ„ mycket annat, sĂ„ som att stĂ€da mitt hem, plugga körkortsteori, fĂ„ rĂ€tt pĂ„ min sömn & sĂ€kerligen mycket annat. 

NĂ€sta vecka sĂ„ ska jag trĂ€ffa min bĂ€sta vĂ€n Alexandra för en fika & fira hennes födelsedag i efterskott. Ska faktiskt bli trevligt, var ett tag sen vi sĂ„gs. SĂ„ ja det ska bli trevlig att ses 😊

I helgen Àr jag ledig, vilket Àr skönt! Skulle egentligen ha jobbat. Men jobbet har fÄtt kalla in mig 3 andra dagar denna veckan, igÄr, förrgÄr & nu imorgon. Blir sÄklart jobb idag med, lite senare ska jag bege mig ivÀg & jobba till kvÀllen. Skönt iaf att vara ledig i helgen. Ska nog sova ut, kanske fika eller nÄgot annat kul. FÄr se vad som hÀnder helt enkelt.

AngĂ„ende att jag fĂ„r lite pass nu framöver Ă€r ingenting jag kan styra över, Ă€r man timanstĂ€lld sĂ„ Ă€r man. Mamma blev inte glad över nĂ€r hon fick höra hur lite pass jag har. Men ja vad ska man egentligen göra. Bara tacka o ta emot de man fĂ„r. Sen sĂ„ vet jag att jag sĂ€kerligen kommer fĂ„ lite mer pass Ă€n dem jag har. SĂ„ jag ska nog inte vara orolig, men jag kan inte lĂ„ta bli att bli de iaf. 

NĂ€ nu ska jag kolla vidare pĂ„ Livet i Fagervik som jag har kollat pĂ„ hela morgonen eller ja typ sen nĂ€r jag vaknade runt halv elva. SĂ„ ja ni fĂ„r ha en fortsatt fin torsdag. Kram pĂ„ er 😊

Kommentera hÀr: