171015 - Grattis med dagen kära syster 🎈🎉❤️

Idag har vi varit & firat min ena syster som fyller 25år. Vi hade med oss en smörgåstårta mamma hade förbeställt tidigare i veckan, väldigt god! Innehöll bl.a. Facon, pappa är vegetarian. Var även ost, brieost & mozzarella på. Väldig gott! 


Av mig fick hon en lykta från Majas lyktor & det var deras rosa bandet kollektion. Fick även 2 fina nagellack från Isadora. Hon blev väldigt glad 😊

Hon fick även lite kläder, örhänge & anteckningsblock från min andra syster & hennes sambo. Av våra föräldrar fick hon bl.a. En cykel från märket Monark, väldigt fin för att vara begagnad. Av sin sambo fick hon biljetter till något med Harry Potter, trevligt 😊 & en steam från Philips, alltså ett ångstrykjärn. Väldigt smart grej, typ mordernare än vanligt strykjärn antar jag. Hon blev iaf väldigt glad över den, så ja det var ju bra 👍🏻 Sen så fick hon ett handskrivet "brev" av mig. Hon blev verkligen glad & berörd, även mamma blev det. När jag läste upp de inför alla så var även jag påväg att gråta. Är glad över att hon uppskattade de så mycket 😊

Var faktiskt första gången som jag var i deras nya lägenhet & den var verkligen fin samt fräsch. En stor 2a tror jag att det är. Rymlig var den iaf 😊

Imorgon börjar en ny arbetsvecka & den blir lång. Som det ser ut nu så är jag bara ledig på fredag. Men ja det ska diskuteras med chefen någon gång i veckan hur det blir med mina pass o så. Får iaf sovmorgon imorgon 👍🏻 

Just nu så kollar jag på Beck - Sjukhusmorden som går på fyran. När de är slut vid 23 någon gång så blir det sängen. Bara för att jag börjar senare imorgon, så betyder de att jag inte behöver vara uppe längre än nödvändigt.

Men ja ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll samt en bra start på veckan imorgon. Kram på er 😊 

Kommentera här: