171005 - 2 långa dagar på jobbet!

Vår jul pall i måndags. Julmust, pepparkakor, after eight & chockladaskar 😊


Känns konstigt att vi började sälja julmust o sånt redan i slutet av förra veckan. Men ja det är bara att inse att julen är på väg helt enkelt. Ska nog bli mysigt iaf 😊

Idag & imorgon har jag rätt så långa dagar på jobbet. Skulle egentligen börjat i eftermiddag idag, men så frågade en kollega till mig i tisdags om jag kunde börja tidigare till idag & de tackar man inte nej till. Imorgon börjar jag tidigare för att en annan kollega skulle iväg med sin häst någonstans. Så ja det är bara att tacka & ta emot.

Men nu innan jag börjar så tänkte jag cykla inom Willys & köpa en sallad. Är lite trött på färdigrätter & en sallad är ju inte så dumt. Så jag ska snart bege mig iväg. Börjar 12.

I helgen är jag ledig på lördag & på söndag har jag heldag + att en kollega kommer tillbaka efter en lång frånvaroperiod. Ska bli helt okej att träffa henne. Hoppas att de kommer gå bra för henne osv.

Nä nu så ska jag klä på mig o sånt. Sen bege mig mot jobbet. Så ja ni får ha en fin torsdag. Kram på er 😊

Kommentera här: