Lite black weekend shopping đŸ–€đŸ‘ŒđŸ»

(null)

Ifredags shoppa jag lite nya böcker frĂ„n adlibris.com 😊 Fick 10% i rabatt, alltid nĂ„got! Blev Ă€ven lite julklappar som jag inte kan visa. Boken upp till i vĂ€nstra hörnet Ă€r en kokbok frĂ„n SVTs serie VĂ„r tid Ă€r nu đŸ˜ŠđŸ‘đŸ»

(null)

Idag shoppa jag lite pĂ„ madlady.com 😊 Blev visst bara mjukisklĂ€der 😄 camoflage mys set har jag dock redan, men denna Ă€r nog lite ljusare Ă€n den jag har. Dem andra seten har pĂ€rlor pĂ„ sig. Det Ă€r ju tydligen fashion att ha pĂ€rlor pĂ„ plaggen just nu & samet Ă€r poppis nu med. Blev kĂ€r i morgonrocken 😍 + att jag behöver en ny đŸ‘đŸ»

Fick hela 35% rabatt pĂ„ mitt köp med Therese Lindgrens rabattkod, super Nice đŸ‘ŒđŸ» blev nĂ€stan 700kr i rabatt, sĂ„ jag Ă€r mycket nöjd!

Nu framöver sĂ„ blir det bara shopping pĂ„ julklappar & just det shoppade lite julklappar pĂ„ cdon.com, kan dock inte visa vad det Ă€r. 

Imorgon blir det att umgĂ„s med bĂ€sta vĂ€n 😊 Var sĂ€kert 4 mĂ„nader sen vi sĂ„gs. SĂ„ ja det ska bli trevligt att ses đŸ‘đŸ» Blir en fika & sĂ€kert lite koll i affĂ€rer 😊

Kommentarer:

1 Tristan:

Behöver du fler böcker du aldrig kommer lÀsa?

Svar: Haha. Klart att jag kommer lÀsa böckerna nÄgon gÄng. Jag mÄste bara hitta en rutin till att komma igÄng med lÀsandet.
Lina Sandell

2 Tristan :

Varför köper du nya böcker dÄ om du har sÄ mÄnga olÀsta

Svar: De har du redan frÄgat mig en gÄng.
Lina Sandell

Kommentera hÀr: