170509 - Äntligen ny mobil!

Till lunch idag blev det: Crispy chicken 'n' bacon burgare med smält cheddar cheese dip & lökringar :)
 
Idag på förmidagen så var jag på Emporia med min pappa för att skaffa ny mobil. Min förra hade glastet spruckit på, för lite minne & sen att bateriet sviktade lite. Så ja det var skönt med en ny mobil (bild nedan). Nu har jag 32GB istället för 16GB + en sjua i storlek, vilket är väldigt skönt! Slippa få meddelande på mobilen om att de är fullt på minne elller att jag måste frigöra lite utrymme.
 
Fick iaf väldigt bra service på Apple butiken på Emporia i Malmö. Men det tråkiga är att mitt Apple-id strular lite, så ja det kan ta upp mot en vecka innan allting är klart så att jag kan använda mobilen som jag ska. Blev förresten en guldig mobil, precis likadan som min förra & sen ett skal från märket tech21i färgen guld, matchande till själva mobilen haha. Men iafså sa säljaren att dem skalen är bäst, dem täcjer sidorna o så på mobilen. Så det är ju perfekt! (y)
 
 
Till lunch (första bilden) blev det MAX hamburage, super gott! Jag bjöd även pappa på en kopp kaffe. Så ja det var en trevlig förmiddag med pappa i Malmö. Sällan han & jag gör någonting tillsammans. Så ja detta var verkligen trevligt! På hemvägen blev det att köpa tvättmedel från Lidl. Pappa hade läst i Råd & rön för ett mycket bra tag sen att dem hade ett väldigt bra tvättmedel, både i colour & vitt. Billiga är dem också 59.90kr/st & då blev det 120kr för båda, så perfekt + att dem håller länge.
 
Imorgon blir det ett kort pass på några timmar. En kollega till mig skulle få en tandläkare till sin häst på besök eller något. Hästen skulle iaf lite tandvård. Så ja jag tar hennes sista timmar & det ska bli skönt med lite extra cash. Sen på torsdag blir det ett kvällspass & på fredag ett kort pass.
 
På lördageftermiddag blir det en tur till Malmö med min vän Sebastian. Vi ska sepå bio på kvällen. Det blir King Athur: Legend of the sword. Vi ska åka in så att vi är där vid tre tiden så att vi har god tid på oss att hämta ut biljetterna. Denna gången var det min tur att bjuda. Vad vi gör innan bion vet jag faktiskt inte, kanske att vi tar en fika eller rentav äter middag. Får helt enkelt se vad som händer. Ska iaf bli trevligt med en biokväll :)
 
Nu så ska jag se vidare på Rederiet. Så ja ni får ha en fortsatt fin tisdag. Kram på er, så hörs vi snart igen :)

Kommentera här: