170503 - Massa massa jobb!

 
Just nu så är jag tröttare än tröttast typ. Vaknade av att min mobil inte har något batteri & när jag sen sätter mig vid datorn så ser jag ett meddelande på fb från en kollega o efter lite skrivande så ska jag börja tidigare idag pga att en annan kollega fick typ plötsligt ont i magen. Men eftersom min mobil hade dött så kunde jag inte svara på hennes tillrop tidigare då hon ringde mig. Jäkla telefon! Men det ordnade ju sig till slut. Så ja snart blir det att göra sig iordning. Skönt med lite extra timmar. Annars skulle jag börjat mkt senare idag. Hoppas nästan på att jag får göra det imorgon, vilket jag ska ändå.
 
Annars så rullar de på som det ska. Jobbar mycket nu för tiden & det gillar jag verkligen. Igår fick verkligen mina kunskaper sättas på prov på jobbet. Vi stod utan nyckelansvarig inför stängningen, men jag & min kollega klarde oss förvånatsvärt bra. Så ja vi ska vara nöjda med vår insats för att vara första gången & för att inte vara insata i sakerna till 100%.
 
Till helgen blir det middag med familjen, på lördag :) Härligt! Verkar som att det ska bli riktigt höjdar väder, super! :) Sen så är jag ledig i helgen. Efter passet på fredag är jag ledig i nästan en vecka. Känns tråkigt, men samtidigt skönt. För då kan jag exempelvis städa mitt hem o så & bara vila upp mig. Så jag får helt enkelt se vad som händer under mina lediga dagar.
 
Men ja nu så ska jag strax göra mig klar för att sen dra mig mot jobbet. Så ja ni får ha en super fin dag & så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: