Shopping från Chiquelle.com :)

 
 
Dessa fina jeans låg i paket jag hämtade i min postbox idag :) Jag har strl 40 på dem, sitter lite löst.. Men strl 38 var slut & enligt hemsidan så ska man ta en strl större eftersom dem är liten i strl, tror att jag har 36 eller 38 i strl, men 40 funkar ändå. Så ja dem lär väl sitta bättre efter första tvätten sen. Men ja visst är dem snygga :)
 
 
I paketet också låg dessa snygga solbrillor i gold/rosé färg. Sitter som gjutet på en, men dock så är det ovant med lite större brillor. Men dem är iaf coola samt sköna att ha på sig :)

Kommentarer:

1 Astrid:

Varför köper du så stora kläder? Man ser ju att du inte är en storlek 40...

Svar: Jag förstår vad du menar. Men dem skrev faktiskt på deras sida att dem är små i storlekarna. Så antagligen hade 36 varit för lite & sen var 38 slut. Men 40 satt inte helt löst på mig, så dem funkar ändå. Sen så gillar jag inte när byxor/jeans sitter allt för tajt på en, liksom att jag inte kan andas i dem.
Lina Sandell

Kommentera här: