Biobesök att se framemot :)

 
I lördags så påminnde min vän Sebbe mig typ om att de var snart dags för bio igen & han hade hittat forsättningen på förra vi såg o förra vi såg var Batman vs Superman: Dawn of justice & den var faktiskt väldigt bra :) Filmen han ville kolla på var forsättningen då eller ja nästa film som heter Justice League & ja den verkar väldigt bra den med. Men krokset är att den inte kommer på bio förren i november, vilket är långt tills dess. Men så kom vi överrens om att kolla på bio innan dess också.
 
Så idag smsade jag honom om fyra filmer som jag hade kollat upp som vi kunde gå o se. Blev två filmer eftersom vi båda inte kunde bestämma oss för vilken vi skulle se. Så ja det blir biobesök i maj & juni. Första blir King Arthur: Legend of the sword med bl.a Mikael Persbandt & David Backham. Lite komiskt atten fotbollsstjärna ska göra film, men det kommer säkert bli bra & roligt också att en svensk skådis är med (y).
 
Andra filmen vi ska se är Wonder woman. De är i samma stuk typ (tror jag) som förra filmen vi såg på bio. Så ja den kommer säkert att vara klockren! Sen lär man kanske fatta något till filmen vi ska se i höst.
 
Det blir nu att vi bjuder varsin gång till dessa två tillfällen, iaf biljetterna. Sen om vi går ut o äter vid någon gång av tillfällena har vi inte riktigt bestämt än. Men nu har man iaf någonting att se framemot :)
 
Annars träffas jag & Sebbe inte så ofta. Sist vi gjorde de ordentligt var i somras. Men vi hörs iaf av någon gång ibland på sms. Så ja det ska bli trevligt med lite tätare träffar nu i vår & att förtydliga så är vi bara vänner o inget annat. Varit de sen högstadiet. Så ja vi är riktigt goda vänner :)

Kommentera här: