170320 - Tvättdag!

Blev en mysig kväll i lördags med killen jag träffar just nu. Så härligt att äntligen fått träffas efter 2v ifrån varandra :)
 
Har nu varit ledig sen i torsdags. Börjar bli lite jobbigt nu, men det kompenserar med två jobbpass nu tis-ons. Så det ska bli skönt! :)
 
Idag har jag iaf tvättid & det har jag mellan 12-17. Så jag ska snart ner i tvättstugan för att hänga upp första omgången tvätt. Efter tvättiden så blir det att hämta ut ett paket från JFR. Var förresten kontakt med dem idag angående om att jag hade råkat slänga fel bomberjacka till tippen. Men jag fick ingen ny, men dem var vänliga ändå & sa att den fanns på rean. Fick den för 254,15kr istället för 599kr. Först var den på rea 299kr, men sen var där en 15% kod. Så jag fick den 44,85kr billigare nu & från orginalpriset så blev det 344,85kr billigare. Men ja nu tror jag att den ska passa mig ännu bättre än innan. Den fanns bara kvar i L, men ja den lär nog sitta bättre. M satt nästan för perfekt på mig & nu när jag får den nya så ska jag se till att slänga den gamla gamla jackan som jag av någon dum anleding sparat för länge.
 
Så ja efter att jag är klar med min tvättid så blir det att byta om för att bege sig iväg för att hämta mitt paket hos mitt ombud. Sen efter de blir det kanske att köpa hem mat från Sibylla. Längsen jag åt där. Ikväll börjat Ex on the beach, men tyvärr så kommer det att gå samma tid som Paradise hotel. Så det får bli att kolla på eotb på tisdagarna istället till min frukost. Vill ju såklart inte missa ännu en dokusopa. Sen så börjar Unga föräldrar imorgon & 2 av mina favoriter är tillbaka, Linn & Tompa samt Elin & Emil. Så det ska bli trevligt & se, dessutom så blir det längre avsnitt, awesome! :) 
 
Mellan gångerna i tvättstugan så kollar jag på Lejonkungen. Mysigt! Så ja ni får ha en forsatt fin måndag & hoppas att er vecka blir awesome. Kram på er :)

Kommentera här: