170614 - Snart jobbat 8 pass i rad!

Min älskade samling av svenska tv-serier ❤️ Dem som fattas på bilden är Saltön, Rederiet & Skilda världar.
 
Imorgon går jag in på min sjunde dag i rad på jobbet + att det är ett morgonpass. Så japp om ett par timmar så är det på det igen. Men jag älskar mitt jobb ändå så det ska gå (y). På fredag efter jobbet kan jag njuta av 3 dagars ledighet & då ska jag njuta med att tvätta, städa lite samt träffa bästa vän. Så ja det kommer bli perfekt!
 
Men nu innan jag går o lägger mig om någon timme eller två så tänkte jag städa upp lite grann. Ser inte så jätte tip top ut precis. Blir nog till att diska lite också. Har ju energi uppe efter två nocco på jobbet. Så ja jag får döda lite energi nu innan jag lägger mig. Blir till att slänga en massa skräp o så.
 
Efter jobbet imorgon så blir det nog att handla lite grann o så. Sen när jag kommer hem blir det till att fortsätta att städa, beror på hur långt jag kommer nu ikväll. Annars blir det som sagt hem, byta om & sen iväg mot mamma o pappa för att hämta lite grejer där & på vägen blir det att lämna ett paket till retur. två par skor som inte uppnådde mina förväntningar + att dem inte satt bra på mig. En tröja som var lite för tajt & ett par jeans som blev helt fel.
 
Nä nu får jag typ sätta fart innan min energi försvinner. Lika bra att hålla på när den ändå infinner sig. Vill att mitt hem ska se snyggt ut någon gång. Så ja ni får ha de super bra så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: