170607 - 8 dagar i sträck!

Trerättersmiddagen från i lördags när vi firade mig i efterskott!
 
Ja jag vet att det var rätt så längsen jag skrev här sist. Men ja inget nytt precis händer dirket förutom att jag jobbar väldigt mycket. Jag hade totalt 10 lediga dagar av 31 förra månaden & denna månaden har jag totalt 9 dagars ledigt o jag har averkat 4 av dem redan.
 
Imorgon så börjar en 8 dagars jobb period. Kommer säkert att vara otroligt trött på fredagkväll nästa vecka & då kommer jag att se framemot 3 dagars ledighet. Vad jag ska göra då vet jag inte, men jag hittar säkert på något.
 
På lördag blir det kanske bio med min vän Sebbe. Var nästan en månad sen vi var på bio sist & denna gången så ska vise på Wonder women o de blir i Malmö denna gången med. Dock så jobbar jag ett kort tre timmarspass på lördag. Så ja vi får se hur det blir, han skulle iaf komma med mer info imorgon. Får hoppas på det bästa.
 
Snart så blir det sängen för att jag börjar jobba om ca 9 timmar & det känns som att jag kommer vara en aning trött imorgonbitti när klockan ringer vid halv 6. Men det ska iaf bli skönt att få jobba morgon för då har jag kvällen fri. Har kommit fram till att morgonpass är dem bästa. Jag har fått jobba lite morgon nu den senaste tiden & jag känner att jag har mått lite bättre utav det. Så ja jag är tacksam över att jag har fått göra det.
 
Imorgon efter jobbet så tror jag att jag ska handla lite & sen när jag kommer hem så tänker jag eller ja försöka att städa lite. Gjorde lite små plock idag medan G låg o drog sig i min säng. Idag var han verkligen seg av sig. Hans alarm ringde femtioelva gånger & det resulterade i att han gick lite senare än vad han brukar. Nu så vet jag inte när vi kommer att ses nästa gång. För mig att han sagt att han ska utomlands nu på lördag tror jag det är. Så ja om han ska det så får väl jag drunkna i lite jobb under tiden.
 
Snart så är det midsommar, men som vanligt så har jag inga planer på vad jag ska göra, förutom att jobba + dagen efter också. G ska iaf på fest & nej jag ska inte med eftersom han inte har frågat mig + att vi är inte tillsammans. Gör sak samma när han ändå ska flytta till hösten eller ja det beror på om han kommer in på skolan eller inte & gör han det så flyttar han ändå upp till Gävle. Kanske skriver mer om detta när det är säkert.
 
Nä nu så kallar sängen på mig & imorgon innan jobbet så ska jag försöka att hinna få i mig lite frukost, annars får jag väl äta en rejäl lunch istället. Men jag är så trött på färdigrätterna nu, så jag får se vad jag hittar på helt enkelt. Vet att jag borde bli bättre på att ha med mig egen matlåda. Men det får jag bli bättre på i framtiden isf.
 
Så ja godnatt på er så hörs vi snart igen. Kram på er :)

Kommentera här: