Lite shopping från cdon.com :)

 
Just nu så har cdon.com en fet sommarrea med upp till 75%, vilket är sjukt! Fick allt detta för 1489:-, såklart så hade det kostat mycket mer om det hade varit till det ordinarie priserna. Så ja jag är mer än nöjd! :)
 
Det blev 1 box med alla Annika Bengtzon filmerna, första säsongen av Desperate housewives, 1 box med alla Harry Potter filmerna, 2 boxar med alla Maria Lang filmerna, andra säsongen av Gåsmamman, 1 box med båda Lotta på Bråkmakargatan filmerna, 1 box med hela serien av Vi på Saltkråkan, 3 säsonger av Sabrina tonårshäxan, Mitt stora feta grekiska bröllop 2, första säsongen av Modus & Batman vs Superman: Dawn Of Justice.
 
Är mycker nöjd med allt jag köpte. Varför jag bara köpte en säsong av Desperate housewives var för att jag vill se om det är något att hänga i julgranen. Men jag tror nog att jag kommer att gilla den eller ja jag hoppas verkligen det. Sen så hoppas jag också på att jag kommer gilla Sabrina tonårshäxan. När jag såg trailern till den så verkade den bra, så jag hoppas på det.
 
Känns onödigt att jag köpte en box med alla Harry Potter filmerna när jag har dem redan, men saken är den att jag har ingen komplett box, jag har bara upp till film sex. Så eventuellt blir det att sälja dem andra filmerna. Har inte riktigt bestämt mig än, men ja det löser sig så småningom.
 
Kommer sitta fint när paketet kommer om ett par dagar :) Är mycket nöjd med mitt köp! (y)

Kommentera här: