170725 - En dag med bästa vän ♥

 
Idag har jag spenderat min dag tillsammans med min bästa vän Alexandra. Vi var i Malmö där hon för övrigt bor sen typ i höstas/vintras någon gång. Hon flyttade till Malmö pga studier, tur att de inte var långt bort som vissa andra ska *host* G *host*..
 
Hittade ingenting speciellt när vi var på stan, utan vi köpte varsin plocksallad från Coop nära på centralen. Var faktiskt en trevlig dag :) Man behöver inte alltid köpa något speciellt när man är på stan. Jag hittade iaf ingeting speciellt när vi var på stan + att jag hade inget jag behövde köpa direkt.
 
Imorgon så bär det äntligen av till Göteborg & min vän Stina o hennes sambo. Blir att vi går på Liseberg när jag kommer fram, dem bokade de tidigare idag. Blir att vi tar de 2 dagar så att vi får uppleva så mycket som möjligt eller ja iaf jag eftersom jag aldrig har varit där förut eller ja jag var där när jag var liten, men det är ingenting jag kommer ihåg precis. Jag var nog väldigt liten för att komma ihåg något. Så ja det ska faktiskt bli roligt att gå. Ska försöka att åka något eller ja det är ju därför vi går dit för att åka karuseller. Men jag ska försöka våga mig på lite vågade, hoppas jag iaf hehe :p Så ja det ska faktiskt bli kul att komma till ett nöjesfält :)
 
Bussen går vid halv nio imorgonbitti & ja jag ska ta buss. Tågbiljetterna var typ helt sjuka, över 300 spänn för en biljett. Rätt så sjukt enligt mig. Så ja då blev det buss istället, super bra priser. 178kr för 2 biljetter, sjukt bra (y). Sen så blev det 4kr extra för att få biljetterna till mobilen, smidigt! Pappa kommer att köra mig till bussen så att jag hittar rätt o så. Så en timme innan bussen går så ska vi åka in så att jag även hinner att köpa något att ha med mig på bussen. Annars gör jag bara mackor & tar med mig. Får se vad jag gör.
 
Just nu så kollar jag på filmen Adam & Eva på SF-kanalen & den slutar vid ett tiden o ja jag vet att det är sent. Jag får typ bara 5h sömn då. Men aja de löser jag med att ta en skön dusch när jag vaknat. Tidigare ikväll så packade jag även min resväska & min ryggsäck jag ska ha med mig. Så ja de mesta är färdig packat o så. De sista packar jag ner imorgon o sånt, typ tandborste o annat man använder på morgonen.
 
Nä nu så ska jag se vidare på filmen. Så ja ni får ha det bra så hörs vi när jag kommit hem från Göteborg. Kram på er :)

Kommentarer:

1 Linnea:

Kan du inte berätta lite mer om G? :) Kram

Svar: Finns inte jättemycket att säga om honom, mer än att han är 3 år äldre än mig. Han har en tvillingbror som förtillfället är i Australien. Han är en livlig person, många "projekt" i luften. Skulle nog säga att han är en äventyrlig person av sig, liksom att han vill upptäcka världen. Mot mig skulle jag säga att han är väldigt snäll & omtänksam. Han med tre ord skulle vara spontan, äventyrlig & rolig.
Lina Sandell

Kommentera här: