170723 - Äntligen wi-fi 👌🏻

Till frukost idag åt jag dessa (bild ovan) goda Amerikanska pannkakorna, faktiskt första gången jag provade på att göra. Inte så svårt. Blev ett par stycken över som jag kan äta till mellanmål senare idag, perfekt! Jag la lite florsocker på & ringlade ljus sirap över.


Just nu så kollar jag på filmen Inte flera mord. Den är baserad på Maria Langs roman med samma namn. Gillar faktiskt alla filmerna som gjords på hennes romaner. 

I fredags så fick jag äntligen hjälp av pappa att koppla ihop bredbandet & tvboxen som tillhör fiber som jag fick för ett par veckor sen. Super skönt med wi-fi nu, är mycket nöjda dessutom så har jag fått prova på en massa kanaler nu en tid, så ja det är toppen! 👍🏻

Nu i eftermiddag blir det att kolla på en del filmer på SF-kanalen. Så mys! Kollade på en tecknad Pippi film på samma kanal imorse när jag åt frukost, mysigt faktiskt 😊

Imorgon inleder jag min andra semestervecka & då blir det till att packa min resväska smått för att på onsdagmorgonen så beger jag mig med buss till min vän Stina & hennes sambo i Göteborg o är där sen resten av veckan. Sen i min tredje vecka blir det att ta en fika med en kollega. Skulle egentligen varit med på hennes födelsedagsmiddag nu på fredag om jag hade varit hem. Men istället så ska vi ta en fika veckan efter, trevligt! ☺️

Nä nu så ska jag se vidare på filmen jag kollar på. Så ja ha en skön söndag så hörs vi snart igen. Kram på er 😊

Kommentera här: