170716 - tråkigt väder! ☔️

Just nu har jag Astrid Lindgren maraton & nu är jag på tredje Emil filmen, dock så hoppade jag över fösta o andra filmen. Blir lite drygt med 3 Emil filmer på raken. 


Blir nog minst 1 till film efter jag sätt klart Emil, dock började jag kolla på Emil filmen för inte alls längesen. Annars blir det att kolla på lite Rederiet senare ikväll, om jag tröttnar på att kolla på Astrid filmerna.

Annars idag har jag inte gjort allt för mycket. I förmiddags var jag & handlade lite på Konsum, hade även med mig lite pant.

Är det fint väder imorgon så kanske det blir en härlig promenad. Låter faktiskt skönt! 👍🏻

Om 10 dagar så åker jag till Göteborg & det ska bli väldigt skönt att få komma hemifrån lite grann o inte bara vara hemma under sin semester. 

Men ja ni får ha de super bra, så hörs vi snart igen. Kram på er! 😊

Kommentera här: